WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Affiliate på erotik sidor (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=9976)

FredrikP 2005-09-29 00:56

*thread jacking* sorry. :/

Även jag driver en ganska stor svensk erotik forum/community (ca 150 000 unika/månaden) och letar efter annonsörer eller bra erotik affiliate program. :)

Gustav 2005-09-29 02:24

Citat:

Originally posted by FredrikP@Sep 29 2005, 00:56

Även jag driver en ganska stor svensk erotik forum/community (ca 150 000 unika/månaden) och letar efter annonsörer eller bra erotik affiliate program. :)

Antar att det är snuska.se du talar om då? Heter inte killen som driver den sidan Anders? Jag har ett mail i min inbox från en Anders @ snuska.se här. Ganska gammalt mail, men jag kände igen adressen när jag såg din url.

FredrikP 2005-09-29 12:01

Citat:

Ursprungligen postat av Aidex
Citat:

Ursprungligen postat av FredrikP
Även jag driver en ganska stor svensk erotik forum/community (ca 150 000 unika/månaden) och letar efter annonsörer eller bra erotik affiliate program.

Antar att det är snuska.se du talar om då? Heter inte killen som driver den sidan Anders? Jag har ett mail i min inbox från en Anders @ snuska.se här. Ganska gammalt mail, men jag kände igen adressen när jag såg din url.

Anders står inte ensam vid rodret. ;)

youngblood 2005-10-03 16:30

har en internationell "adult" site, med ett bra *.com skulle också vilja ha lite affiliate tips,

thoake 2005-10-05 22:29

Är branschen "seriös" ang utbetalningar?
Kan man lita på dem att de betalar sina affiliates över lag, eller är det för att det inte är så ni undrar om tips?

FredrikP 2005-10-17 13:27

Har du vuxentrafik så kan jag pma info om en skitbra sida att promota men endast om du lovar att lämna mig som refferal. :)

blueplaya 2005-10-17 13:41

Citat:

Originally posted by thoake@Oct 5 2005, 22:29
Är branschen seriös ang utbetalningar?
Kan man lita på dem att de betalar sina affiliates över lag, eller är det för att det inte är så ni undrar om tips?

Branschen är seriös i vissa punkter, självklart har den ett dåligt rykte också, men det finns många som är seriösa. Man kan lita på vissa affiliates, och det finns många som är oseriösa och vill bara dra in trafik eller sälja produkter utan att betala dem som skaffade kunderna åt dem. Det är inte lätt att ge sig ut på en utländsk marknad där det sker mycket lurendrejeri. Svenska marknaden är ljusare och ärligare men inte så säker själv. Därför frågar man om folk som har vissa erfarenheter av vissa företag och affiliates, dem vet själva om dem fick betalt eller inte och hur vissa problem har lösts =)

Schizo 2005-10-18 15:32

Citat:

Originally posted by FredrikP@Oct 17 2005, 13:27
Har du vuxentrafik så kan jag pma info om en skitbra sida att promota men endast om du lovar att lämna mig som refferal. :)
Skicka till mig också

blueplaya 2005-10-21 14:56

Jag kan en del sidor som man kan tjäna pengar på, men sätt gärna mig som refferal då =) Finns det någon som vill annonsera i vuxentrafik?? =)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson