WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Söker domännamn! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=9810)

md-solutions 2005-09-13 08:12

Citat:

Originally posted by daniel234@Sep 13 2005, 08:04
O inga pengar får man tillbaka heller!
Vaddå? Så om man beställer ett domännamn av loopia som dom säger är ledigt och sen kan de inte leverera det så får man inte pengarna tillbaka?

Decibel 2005-09-13 08:24

Regel No;1
Tala aldrig om för någon vilket domännamn du har tänkt registrera förrän det är 100% klart.

Tror man får pengarna tillgodo hos Loopia, dock osäker.

robertsson 2005-09-13 08:38

Jag tycker det är så djävla lågt av folk att registrera domännamn som man läst på ett forum att någon ska registrera. Har folk verkligen för mycket pengar att dom bara slänger bort en hundring på ett domännamn som man inte har användning för? Den som snodde domännamnet får berätta vad du tänkte när du registrerade, eller är du för feg att träda fram? Eller ska du kräva daniel123 på pengar nu?

daniel234 2005-09-13 08:46

Loopia säger att jag får använda pengarna till att registrera en annan domän.

Va trött man blir ibland på saker.

Decibel 2005-09-13 08:53

Citat:

Originally posted by robertsson@Sep 13 2005, 08:38
Jag tycker det är så djävla lågt av folk att registrera domännamn som man läst på ett forum att någon ska registrera. Har folk verkligen för mycket pengar att dom bara slänger bort en hundring på ett domännamn som man inte har användning för? Den som snodde domännamnet får berätta vad du tänkte när du registrerade, eller är du för feg att träda fram? Eller ska du kräva daniel123 på pengar nu?
Är väl inte första gången det händer, varken på WN eller någon annanstans, och verkligen inte den sista.
Tycker du lägger lite för mycket skuld på den som reggar domänen, men det är ju min åsikt, smaken är som baken, alla har en.

Först till kvarn betyder just först till kvarn, hade själv kunnat tänka mig regga det om det vore ledigt (har lite andra bokdomäner den passar till).

M.R 2005-09-13 09:03

Tråkigt när sånt här händer, jag hoppas dock att du hittar någon annan domän som passar.

Marcus 2005-09-13 09:11

Citat:

Ursprungligen postat av robertsson+Sep 13 2005, 09:38--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>[b
QUOTE[/b] (robertsson @ Sep 13 2005, 09:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Jag tycker det är så djävla lågt av folk att registrera domännamn som man läst på ett forum att någon ska registrera. Har folk verkligen för mycket pengar att dom bara slänger bort en hundring på ett domännamn som man inte har användning för? Den som snodde domännamnet får berätta vad du tänkte när du registrerade, eller är du för feg att träda fram? Eller ska du kräva daniel123 på pengar nu?

Var ju inte så svårt att gissa att det var någon här på WN. Närmare bestämt N med
<!--QuoteBegin--Profil@WN]Adress till webbsidahttp://www.se[/QUOTE]

Citat:

Ursprungligen postat av Ägare [email
[email protected]]*domainname.name[/email]: * * * * * * * *bok.se
*domainname.status: * * * * * * *REGISTRERAT
*domainname.regdate: * * * * * * 2005-09-13
*holder: * * * * * * * * * * * *
*contact_info.email: * * * * * *

M.R 2005-09-13 09:33

Häxjakten kan börja!

Nae men skulle va roligt och höra vad Nicklas har att säga.
Who knows han kanske blev lite sur när han inte fick sålt bokrean.se?

Johan H 2005-09-13 09:40

Gäsp...

Bok24.se

bokfeber.se

Sen min favorit ;)

Booky.se !

Robert 2005-09-13 09:44

Citat:

Originally posted by M.R@Sep 13 2005, 09:33
Häxjakten kan börja!

Nae men skulle va roligt och höra vad Nicklas har att säga.
Who knows han kanske blev lite sur när han inte fick sålt bokrean.se?

Folk får väl göra som dom vill och om någon nu är så jäklans dum att diskutera lediga domännamn på forumet; det är ju mååånga som läser detta. Precis som att ni skulle diskutera en billig pryl som finns på blocket och så går någon annan och köper den framför näsan på skribenten, är det ej juste? Berätta om era hemliga svampställen så går folk dit och plockar, thats it!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson