WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Nedstats Basic börjar med reklam (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=9749)

Robin Calmegård 2005-09-09 17:31

Citat:

Originally posted by grazzy@Sep 9 2005, 14:14
Det är lite storm i en vattenskål.. ja
Nedstats är gratis. Man får vad man betalar för.

Det känns dock som att de kan försöka tjäna pengar på ett mycket smartare sätt, och behålla 90% av sina nuvarande medlemmar...

Sneaky 2005-09-10 16:44

Jag har alltid tyckt nedstats visar helt fel... Jag har t.o.m. ratat länkbyten med sidor som hänvisar till nedstats loggar.

Tacka vet jag extreme...

Spindel 2005-09-10 17:21

Citat:

Originally posted by Sneaky@Sep 10 2005, 15:44
Jag har alltid tyckt nedstats visar helt fel... Jag har t.o.m. ratat länkbyten med sidor som hänvisar till nedstats loggar.
Tacka vet jag extreme...

Extreme für alles! :)

hyperfly 2005-09-10 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av Spindel
Citat:

Ursprungligen postat av Sneaky
Tacka vet jag extreme...

Extreme für alles

Extreme vadå? Vad heter det mer?

Sneaky 2005-09-10 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av hyperfly
Citat:

Originally posted by -Spindel@Sep 10 2005, 17:21
Citat:

Ursprungligen postat av Sneaky
Tacka vet jag extreme...

Extreme für alles

Extreme vadå? Vad heter det mer?

Här...

eXTReMe Tracking

Nobody 2005-09-15 19:19

Citat:

Originally posted by ArreliuS@Sep 9 2005, 08:19
Än så länge har jag inte märkt av någon popup men om det blir så som du säger så lär den försvinna och bytas ut mot nån annan.
Jag har inte märkt någonting heller? :blink:

Dennis 2005-09-20 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av Nobody
Citat:

Ursprungligen postat av ArreliuS
Än så länge har jag inte märkt av någon popup men om det blir så som du säger så lär den försvinna och bytas ut mot nån annan.

Jag har inte märkt någonting heller? :blink:

Märkte popup-reklamen för första gången på Skrattnet nu. Dags att ta bort Nedstat. Tyvärr.

knafve 2005-09-20 22:49

Har 2 användare på min sida som rapporterat att de fått en popup när de besökt sajten. Tagit bort nedstat nu..

Nobody 2005-09-21 09:26

NedStatBasic fanns ju som bekant i många olika länder, däribland Sverige. Webstats4u finns än så länge bara på språken engelska, tyska, spanska, franska och nederländska, med respektive tillhörande domäner.

28 miljoner kr för NedStatBasic är en del, men AdPepper har mer pengar än så. De innehar i dagsläget domänerna www.webstats4u.com och www.webstats4u.net, men jag hann före med www.webstats4u.org och www.webstats4u.se. :)

Vet inte vad jag ska göra med domänerna för tillfället och har inte tid att göra nåt med dem heller. Har en del type-ins. Om någon här är intresserad av att ta över domänerna innan jag annonserar ut dom på Sedo inom kort, så är det bara att säga till.

Iranian 2005-10-14 08:21

Tyvärr lämnar jag nedstat oxå. Kan man inte starta en kampanj mot deras popup-reklam?

Bedrövligt ....

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson