![]() |
Nykomling, registrerad idag och det första han skriver är att han rekommenderar två webbhotell, det är bara Digikom som saknas för att täcka upp hela koncernen i tipset.
Det kan ju vara en genuin kund, men det ser lite misstänksamt ut. |
Citat:
|
Om du letar budget-colocation så glöm inte PRQ som alternativ till Crystone.
Lite tidigt för mig att uttala mig om hur bra det funkar eftersom jag inte flyttat dit i skarp drift ännu men det är billigt, väldigt billigt och än så länge har det inte varit några konstigheter alls ännu. |
Linje 24 som vi byggt www.club24.se till är en kund till Eastpoint inte anställd.
Om det var fallet så har vi en del anställda som har byggt community privat som dom lagt massor av timmar på. som också driftas av oss! Det är ju iofs ganska enkelt att kolla om det är vi som sitter och ger oss själva beröm. Eller hur? kontakta kunden så får Ni veta! Tack Abbe för att du rekomenderar oss! kul med nöjda kunder:) Förövrigt är Eastpoint en Webbyrå inte ett Webbhotell Crystone och Digikom samt ett par till är våra Webbhotell! /Mattias Kaneteg |
Citat:
Se våra referenser så ser du att så är inte fallet. Vi har bla WM Data, TV3, Metro som kunder. Vi försöker ta fram lösningar till alla storlekar på kunder. /Mattias Kaneteg |
Citat:
|
Citat:
http://www.eastpoint.se/design/byra.asp Här finns referenser! /Mattias Kaneteg |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson