![]() |
Om det går bra med forumet ska jag be att få hans autograf.
Alternativ kan jag blåsa en fanfar i en trumpetsvamp (tror att ljudet blir lite svampigt). |
Mailade en fråga tidigare till free-forums.org angående att lägga ut html i header och footer. Dom svarade med att dom inte tillät det men att det gick att lägga in html i beskrivningen. Tyvärr så har dom begränsat denna beskrivning till kanske 100 tecken max så min nedstat kåd fick inte plats. Jag försökte lösa detta genom att lägga in en iframe och köra skriptet någon annanstans men det gick inte heller för att skriptet verkar inte exekveras på den server iframen pekar mot. Däremot visar den text ypperligt. Servern räknaren ligger på är tripod och jag vet inte om tripod gör något för att blockera räknaren. Kanske också kan vara någon MS säkerhetsgrej med att det alldrig fungerat att köra skript genom iframe. Någon som kan svara på det?
|
Jag vet inte om det är vad du söker men prova http://www.mypunbb.com/
|
Tack chrizz! Jag såg att man kunde använda templates längst ner och det är ett stort plus.
Första sidan får pagerank ännu ett plus. Undersidor får ingen pagerank vilket är ett minus. Undersidor indexeras av google vilket är ett plus. Undersidor får bara ett id och inte nyckelord på länken vilket är ett minus. Sammanfattning: 3 av 5 är godkänt :) Jag tackar för svaret och kommer troligen använda detta forum. Letar dock fortfarande något liknande free-forum.org fast med templates. Så att jag kan utnyttja SEO så långt det går (extremt viktigt). |
Verkar som du är en forum spammare?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson