![]() |
Citat:
Citat:
|
lol stod det på sidan också, missade det.
|
Jag gillar sidan.
Snygg, enkel, användarvänlig och bra texter. Jag blev "closad" och registerade. Fattas bara ett bra domännamn. |
snygg enkel design =)
|
Hej...
Tycker också sidan har en enkel och "ren" design. Vilket tilltalar mig :) Tycker även idéen inte är helt fel. Skulle kunna bli stort. Dock borde du inte "redirecta" din domän pagerank.com till http://www.gamblingcommunity.se/pagerank/ - Jag tycker iaf inte det känns seriöst? Men det kanske bara ärr temporärt? Samma sak gäller för e-post adressen under Köp Länkar, [email protected], borde vara [email protected]. Ja ja bara lite förslag från mig. Lycka till... |
Jag gillar sidan skarpt, synd bara att man inte har PR4 ännu :(
|
Kul att ni gillar sidan!
Angående redirectingen så ska det snart vara ordnat. Vore kul om folk ville regga sig och lägga in lite sajter innan jag startar upp adsense-annonseringen. Fler kommentarer tas varmt emot! |
Jag reggade mig när tråden var ny. Fortfarande "Du har ännu inte blivit godkänd."
Det bör gå lite snabbare ... |
Hej Jimmy!
Du har precis blivit godkänd. I fortsättningen kommer man bli godkänd inom någon dag eller två. Allt har berott på ett fel i programmeringen som nu är fixat. Därför har jag även trott att ingen var intresserad av idén och hade så gott som lagt det på is tills vidare. I vilket fall som helst så hälsar jag dig hjärtligen välkommen in till PageRank Club! |
Anmälde en av mina sidor :)
Alto |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson