WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Kritik: Kondomsajt (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=8528)

Eazt 2005-06-18 13:43

Tycker att namnet är jättebra, även idén verkar bra (frågan är hur mkt pengar man kan dra in på verksamheten).

Designen sådär; ganska ful bakgrund men annars okej iaf. Kommer inte direkt på några konkreta förbättringar, men men...

Och sist men inte minst, bra ordersystem!

Neo 2005-06-18 14:07

För oss som inte orkar räkna själv "Pris per kondom: xxkr/st" vore bra. Samt fler bilder, för oss nyfikna :)

hyperfly 2005-06-18 16:47

Citat:

Ursprungligen postat av Eazt
Tycker att namnet är jättebra, även idén verkar bra (frågan är hur mkt pengar man kan dra in på verksamheten).
Designen sådär; ganska ful bakgrund men annars okej iaf. Kommer inte direkt på några konkreta förbättringar, men men...
Och sist men inte minst, bra ordersystem

Kul att höra!

Citat:

Ursprungligen postat av Neo
För oss som inte orkar räkna själv Pris per kondom: xxkr/st vore bra. Samt fler bilder, för oss nyfikna

Absolut, det kan jag fixa så det står.
Bilder är på väg, inte hunnit få in de bara!

koala 2005-06-18 18:17

Några förslag:

1. Mer information om de olika produkterna skulle inte skada. Framför allt lite produktbilder.
2. Att man inte ser ett hänglås när man ska fylla i sitt VISA-kortnummer drar ner intrycket rejält. Fixa så att den sidan ligger på SSL så tappar du nog inte lika många kunder. Kostar knappast särskilt mycket att ordna.

hyperfly 2005-06-18 22:29

Citat:

Originally posted by koala@Jun 18 2005, 18:17
Några förslag:

1. Mer information om de olika produkterna skulle inte skada. Framför allt lite produktbilder.
2. Att man inte ser ett hänglås när man ska fylla i sitt VISA-kortnummer drar ner intrycket rejält. Fixa så att den sidan ligger på SSL så tappar du nog inte lika många kunder. Kostar knappast särskilt mycket att ordna.

Ska snacka med Pay & Read om det. Tills dess får de som inte vill använda kreditkort använda telefonbetalning. Men visst, vi bör fixa SSL, så ska snacka med de.

hyperfly 2005-06-25 20:36

Så då var bilder fixade! :)

fabian 2005-06-28 00:45

Tycker sajten är helt okej :) testar att göra reklam för den själv nu, får se vad användarna tycker.

Dock skulle jag gärna se tydligare att det faktiskt är ett seriöst företag som ligger bakom sajten. Tyckte det kändes lite luddigt... men det kanske bara är jag?

hyperfly 2005-06-28 01:54

Citat:

Originally posted by fabian@Jun 28 2005, 00:45
Tycker sajten är helt okej :) testar att göra reklam för den själv nu, får se vad användarna tycker.

Dock skulle jag gärna se tydligare att det faktiskt är ett seriöst företag som ligger bakom sajten. Tyckte det kändes lite luddigt... men det kanske bara är jag?

Hej. Tack så mycket för det, såg din ansökning på Double ja, får hoppas att det funkar bra med er :)

Det är väldigt viktigt för oss att visa det, men frågan är då hur vi kan visa det ännu mer?
Har du något förslag?

fabian 2005-06-28 02:22

Citat:

Ursprungligen postat av hyperfly
Citat:

Ursprungligen postat av fabian
Tycker sajten är helt okej testar att göra reklam för den själv nu, får se vad användarna tycker.

Hej. Tack så mycket för det, såg din ansökning på Double ja, får hoppas att det funkar bra med er
Det är väldigt viktigt för oss att visa det, men frågan är då hur vi kan visa det ännu mer?
Har du något förslag?

Rent spontant så kollade jag längst ner på sidan... kanske vore fint med nått i stil med
"Kondom AB #ORG-NR# - [email protected] - Kondomgatan 12, 12345 Blaberga"

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson