![]() |
Måste säga att jag är imponerad att du tar dig tid och svara "seriöst" på breven.
De flesta skulle nog (om de ens skulle ta sig tid och svarat) skrivit typ "tv.nu är en oberoende webbsida som bara publicerar tv-tablåer. Vi har inget att göra med programmen, respektive tv-kanal eller liknande. MVH TV.nu" lr nåt liknande autosvar. Citat:
Citat:
Men all cred till Thomas som faktiskt sätter censur på namn, IP och mail. Edit: Problem med citeringen Kan även tillägga att jag tycker att det är konstigt att tv-tittarna inte besöker respektive kanals hemsida istället för att gå till tv.nu...? :blink: |
Citat:
Rätt som det är hittar nån mirakelmedlet som Timo behöver så han får ordning på tomgången på sin bil. Skämt och sido, ingen kan ju veta vem som skrivit dessa när jag censurerar Efternamn/IP/Email så hårt som jag gör. Tårtan Solveig och Timo Tomgångs verkliga identiteter ligger trygga i mina händer. Thomas |
Jag kommer ihåg när vi var på studiebesök på ungdomsmottagningen för några år sedan, killen, en äldre man, börjar med att säga: "hos oss gäller tystnadsplikt, det ni säger kommer vi givetvis inte säga till någon annan" för att 10 minuter senare berätta om en patient som han benämnde "pojke 17" och dess otroliga nojja över kondomer.
yeah right, hur mycket anonym den där pojke 17 nu är så kommer jag aldrig gå till ungdomsmottagningen och berätta nått för dem. yeah yeah, ni ser var jag vill komma :) |
Solveig kan skrida till verket nu i alla fall när receptet är komplett, är det någon här på WN som är bjuden till en Solveig på tårta imorgon så kan vi meddela att det inte är inställt.
Thomas Citat:
|
Citat:
Tänk om jag skickat iväg henne till tasteline's jordgubbstårta, där kanske det skall vara 2,5 dl vatten. Noga detta hörru haha! Dessutom ger ju en sökning på jordgubbstårta på TL en träff och det är "Tastelinetårta med vit chokladmousse och jordgubbar i vaniljvodka" Med Solveig's förmåga att hålla ordning på mängderna skulle ju ett eventuellt 13-års kalas kunnat slutat i ett fylleslag då tårtan spetsats med vaniljvodka utan kontroll ;) Det är inte värt ett par kronor per klick att bli involverad i en sådan härva. Thomas |
Haha, lite spr*t skadar inte, sålänge det inte upprepas för ofta!
Låter som om Thomas lyckats "bli" tv redaktionen, som får stå ut med klagomål |
Thomas, om du behöver ett nytt jobb så är tv4 säkert ute efter en ny tittarombudsman snart ;)
|
Citat:
Thomas |
Är det inte duvor så är det tårtor, att du bara orkar...
// Mats |
Citat:
Thomas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson