WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Det sa bara pang.. eller fluff (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=8205)

Mats 2005-05-29 19:27

Underbar känsla i kroppen det sär...
Kan riktigt känna hur det kändes när jag träffade min käresta för sisådär 21 år sedan.
(Kan meddela att vi har hängt ihop sen dess)

Lycka till i helgen och glöm inte kondomen.
(Mejla mig din adress om du behöver "Lastbryggan-kondomer")
// Mats

creoweb 2005-05-29 19:29

Kul med udda kontakter!

Hejar på dig!

Helena 2005-05-29 19:36

Grattis och lycka till!
Tror inte att det vore så farligt om hon skulle råka hitta tråden. Hon skulle nog bara bli smickrad.

Vad många solskenshistorier det finns på WN helt plötsligt. Man blir alldeles varm i hjärtat. :)

hubbert 2005-05-29 20:11

Citat:

Kan riktigt känna hur det kändes när jag träffade min käresta för sisådär 21 år sedan.
Samma här blir 21 år i augusti...
Lycka till Jesper B :D

kullervo 2005-05-29 20:17

Citat:

Originally posted by Helena@May 29 2005, 18:36
Grattis och lycka till!
Tror inte att det vore så farligt om hon skulle råka hitta tråden. Hon skulle nog bara bli smickrad.

Vad många solskenshistorier det finns på WN helt plötsligt. Man blir alldeles varm i hjärtat. :)

Verkligen! Kan det bero på att alla webbnissar fått ovanligt mycket sol på sig på senare? Måste vara någon som postat en guide på Slashdot om hur man arbetar i solen med laptop som inspirerat eller nåt...

grazzy 2005-05-29 20:21

Eller så är det helt enkelt så att WN tar fram det bästa i oss ;)

FredrikMH 2005-05-29 21:21

Citat:

Originally posted by grazzy@May 29 2005, 20:21
Eller så är det helt enkelt så att WN tar fram det bästa i oss ;)
WN har väl en del i alla våra hjärtan :)

Jesper B 2005-05-29 22:02

Jag är verkligen inte orolig över att hon skulle hitta den här tråden, inget har blivit sagt här som hon inte redan är införstådd i eller som jag inte kan stå för :)

Jo det här blev visst en riktig gulletråd, men jag vill nog avfärda solen som anledning, jag är överkänslig som fasen så jag bygger en krypta av min lägenhet i sånt här väder:)

Marcus 2005-05-29 22:12

Citat:

Originally posted by Jesper B@May 29 2005, 14:13
Igår kväll spårade hon upp mig via nätet och efter ett 5 timmar långt samtal på msn kläcker hon ur sig att hon haft ögonen på mig sedan förra sommaren.
Jag tror jag har en date på fredag helt enkelt.
Sånt här händer ju bara inte...

Härligt med solskenshistorier ;) Men hoppas bara det inte är din polare som bestämt sig för att skojja lite. Jag räknar med att du pratat med henne i telefon sedan eller att du åtminstone skickat lite SMS för att verifiera? :D

FredrikMH 2005-05-29 22:41

Hur hittade hon dig över internet? Jag menar det är inte lätt... Polis säkert :P Secret Agent eller något annat. Du har bekräftat att du inte har något som du inte borde på dina hemsidor :D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson