![]() |
Tycker fortfarande den hör hemma som en nyhet då även PC Hemma gjorde det men det är som sagt min bedömning.
Vad man kan fråga sig då är om exempelvis "Lagen om skärpt upphovsrätt klubbad i riskdagen" hör hemma där, den bör väl ligga under "Företagsamhet, juridik och ekonomi" ;), hoppas ni förstår min poäng. Varför jag inte uppdaterat min profil, vad det nu har med saken att göra, är helt enkelt att jag för tillfället inte har någon hemsida att visa upp. |
Citat:
Sedan så undra jag vad du menar med detta? Jag skrev en nyhet om ett program som jag tror många på webmasternetwork kan ha nytta av och jag är inte på något som helst inblandad i programmet. Ska jag skrattar eller gråta när du skrivar att det inte är så snyggt att göra reklam utan att tillföra något på WN, vad tillför du? |
Citat:
Snarare tvärtom. Deras målgrupp är är en stor bred samling "nybörjare" medan WN's målgrupp är en begränsad mängd professionella webmasters/utvecklare/whatever som faktiskt kan förväntas ha grundläggande koll på hur webben funkar. "Lagen om skärpt upphovsrätt klubbad i riskdagen" har föresten otvivelaktigt ett oerhört allmänt nyhetsvärde, eftersom det är en lagändring vars konsekvenser kommer att påverka alla här i vår yrkesverksamhet SAMT privatliv var dag framöver. //sur gammal gubbe |
Jag tycker ändå att Macromedia Contribute verkar vara bättre, iaf om man vill ha denna funktion.
Själv är jag också lite emot WYSIWYG, det är mycket roligare att koda sidorna! |
Contribute kostar ungefär 1.400:-, Portello är gratis, så varför inte testa?
|
Citat:
Det gör att man kan bestämma vilka sidor eller delar av sidor som olika användare ska ha rätt att uppdatera/ändra. Mer info: www.portello.org |
Så trevligt. Synd att det knappt går att läsa på den webben med Firefox.
|
Citat:
Ok ser lite konstigt ut direkt under News på första sidan men sidan för övrigt och resten av webbplatsen är inga problem. |
1.5.0.1 svensk.
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson