![]() |
Citat:
Thomas |
Google är inte en sökmotor, det är en livsstil ;)
|
Citat:
|
Citat:
Thomas |
Citat:
Google är nog den trevligaste arbetsplats jag hört talas om. Iaf miljön där. Fri lunch, aktiviteter på arbetstid (landhockey, basket etc), en gång om året hyr dom en skidort och alla åker skidor. Dom skall ha donerat en stor mängd summa pengar också, exakt till vad sa dom inte. Att hylla Bill Gates för att donera en stor mängd summa pengar kan man göra, men inte på sättet han tjänar dom. Att tvinga på människor något dom inte vill ha är något dåligt. Citat:
Amen, To That... |
Citat:
Mvh Marcus |
Citat:
Är inte det påtvingat? Vill man inte ha Internet Explorer så fungerar inte Windows som det skall till 100% Likaså med Media Player. Nu har iof MS släppt "Windows XP N" som är utan Media Player. |
Sluta använda IE bara, varför avinstallera? Då och då kommer det ju en sida som inte funkar i FF, då är det väl bra att ha IE i bakfickan.
|
Tvingad och tvingad, jag har ingen postil mot min skalle som tvingar mig till någonting, du väljer fritt vad du vill använda. Men seriöst, finns det något operativ system som är bättre än win.? Jag skulle inte påpeka det om du talar om användarvänlighet, men det är klart, många "lightbrains" vill rebella mot windows och microsoft och hävdar att det suger hit och dit. Nog vill man skratta lite åt sådana. Microsoft gör programvaror för den breda massan, så den kan använda den. Därför dom lyckats så bra.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson