![]() |
Citat:
Man får ha i åtanke att det ska vara intressant att hantera volymen också, är det som du säger en mindre site som beräknar ett fåtal doneringar i månaden så ligger man inte direkt i ett superläge för att förhandla upp ersättningen/SMS. Starta isåfall med yo eller dylikt & byt till någon annan när du har lite volym.. |
Citat:
Nu kom jag på att jag väckte en död tråd. Illa. Ber om ursäkt. |
Tips. Telefix.se
Ta emot betalningar med telefonsamtal istället. Du får ut mer från dem än från sms, telefix har SMS också om du nu måste ha det. Själv har jag portalify.com just nu men funderar starkt på att byta till telefix eller cellsynt. |
Frågar i den här tråden istället för att starta ny.
yo.se verkar ha bytt namn till mosms.com och tar 10% på vinsten men verkar inte ha nån renodlad donerings-tjänst. Nån som har erfarenhet av mosms och vet hur mycket man får per inskickad krona, eller om det finns nått bättre alternativ? |
Citat:
Vad du tjänar per sms hittar du på deras site. Förövrigt finns ju mypay.se dom ger dock betydligt sämre betalt per sms, iaf senast jag kollade. Sen finns ju även Cellsynt. |
Citat:
Och precis som Tobbe säger, har man volym så kan man förhandla, och helt plötsligt så kan man rentutav få 20/80 utav kakan. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson