![]() |
Citat:
|
Citat:
grazzy, om det finns anledning att diskutera ditt webbhotell pga problem så kommer det säkert att ske. ;) |
Citat:
Det handlar inte om prestige, det handlar om att hålla WN i en professionell och läsvärd nivå, en tråd där meningen "nu är det nere igen" upprepas på sex sidor är varken professionell eller läsvärd. WN´s grundtanke är att ge professionella webmasters möjlighet att utbyta tankar, idéer och förslag och diskutera detta på en professionell nivå, vill man whina om att ens webbhotell är offline så fort något inträffar så tycker jag inte att WN är platsen för detta. Är man kund till Scorpionshops så vet man antagligen att sajterna är offline eller inte fungerar, att då mötas av en tråd som informerar om något som man redan vet tillför inget till kunden eller till WN. Däremot diskussioner om varför, hur, när, dags att flytta, alternativ och liknande är mycket välkommet. Om man ser på en professionell webmaster (professionell/framgångsrik/whatever) som har stora sajter med hundratals och tusentals besökare varje dag, inte fasen lägger dom sin sida på ett hotell liknande Scorpionshops, Om dom gör det, så försvann dom vid första driftstoppet. Potentiella kunder inom den professionella internetbranschen strök nog Scorpionshops ifrån sin lista över tänkbara webbhotell redan vid första driftstoppet. Självklart kan Scorpionshops vara ett gott val för vissa, och dom skall såklart synas i vår guide över webbhotell, där man mer strukturerat kan få del av relaterade diskussioner, det arbetar jag på just nu. Jag kommer låsa upp "SD-Tråden" senare under dagen så får vi ifrån min "låspost" se varthän det bär. Detta är ytterst mina personliga åsikter och tankar. Citat ur WN;s regler: 2. Har du inget konkret att tillföra tråden, var snäll skriv inte. |
WN är inget klagoplank och precis som Decibel skriver så bör man se över hela sin internetsatsning om man ger sig in i större projekt..
Det bästa, lugnaste och säkraste (samt värsta för SD:s del) är att byta webbhotell!.. |
Scorpion Data har ett eget forum. Kan ni inte använda er av det? Förvisso går det inte att använda när deras sida ligger nere.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson