![]() |
En del ändringar genomförda - ny konstruktiv kritik på resultat...?
//N!cklas |
Lålå
* "© Blue Cow Production"-biten bör ligga i bottnen av sidan. Den gör nämnligen inte det på alla undersidor. Förstasidan tänker jag på framförallt. * Fortfarande kantiga knappar i menyn. Antingen bör de vara helt vinkelräta eller bör de vara fint rundade. * Bakgrunden på knapparna (vid hovring) matchar inte bakgrunden i högerspalten. * Länkar i högerspalten hovrar ljusblått just nu. Gör så att de hovrar i samma färg som neutralt eller en väldigt mörk grå. Dessutom matchar inte hover-färgen med bakgrunden. * Aktiva knappar (när man är inne på den undersidan) så är bakgrunden ljusgrå/grå och texten vit. Antingen en märkare grå bakgrund eller en mörk textfärg. #333 exempelvis. * Snyggare logga! Inte för "spacad", men ändå lite mer utmärkande än vad den är nu. * Arial (eller är det sans-serif?) se för "standard" ut. Verdana, Tahoma 11px skulle sitta fint. |
Citat:
|
Efter otaliga ändringar fram och tillbaka, så tror jag det får vara ett tag nu.... Nuvarande layout är på inget sätt definitiv, men kommer vara den vi lever med - ett tag i alla fall...
Mer konstruktiv kritik är fortfarande välkommet!! //N!cklas |
första inlägget på wn för mig. Men har snkat runt ett tag...
Jag tycker sidan var lite grådskig och sen gillar jag bättre om sidor har mer utav att "avslut" längst ner. Nu försvinner det bara utan någon fot eller "avrundning" av designen. Snygg sida. Angående loggan och eventuell rip så tänker jag på bredbandsbolaget när jag ser den loggan. Det gula och det gråa är det väl. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:06. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson