![]() |
Jag är jättenöjd med Wopsa.
|
Citat:
|
Japp! Håller med angående Spray:s begränsningar och dess enastående dåliga support. Deras snåriga kontrollpanel gör inte saken bättre (kan jämföras med ArbetsFörmedlingens sida) På grund av detta har jag tröttnat på min sida och söker nu efter ett nytt hotell.
|
Måste bara säga angående Spray - det tog 2.5 veckor för dem att svara på ett support ärenden skickat via deras web !!!!! Tänk om man måste kommunicera lite med dem...antar det är bättre med telefon
|
2.5 vecka, inte mer?
Det tog mig två månader att få ett "vi förstår inte svenska"-svar på holländska. Allt som allt tror jag det tog ett halvår att föra över en domän från Spray - det har förhoppningsvis blivit bättre. |
www.aleborg.se
Support även på helgen. Litet och flexibelt. Man är inte en i mängden, man är viktig. man syns och märks som kund! |
Även jag har bytt det mesta från scorpiondata till Aleborg i samband med att dom erbjöd 70% rabatt på alla paket i höstas. Dock slog jag ganska fort i trafiktaket så nu har jag även ett konto hos sajthotellet. Försökte snacka med Aleborg om att köpa till trafik till bra pris men dom ville ha typ 216 kr/GB/år ha jag för mig... Mångdubbelt mer än vad själva kontot kostar. Skum prissättning, men bra annars.
|
Hej
Har personligen alltid hittat de bästa och mest prisvärda utanför Sverige.. Har nu ett 50 tal siter med ett antal sidor och funktioner och betalar i snitt ca $5 per site och månad, har fungerat kanon de senaste 10 åren.. Beror lite på vad du är ute efter... om du behöver ett shoppingcart system eller andra funktioner.. Samtliga siter har bla följande .. Instant account activation ... . Disk - 500 megabytes - space ... . Bandwidth (Data transfer) ... . Host multiple domain names! ... . Unlimited subdomains! ... . Web-based file manager ... . Unlimited e-mail accounts & aliases! ... . Web based e-mail software ... . Unlimited e-mail responders ... . Integrated anti-virus software ... . User defined SPAM blockers ... . Unlimited MySQL databases! . Your own CGI-bin ... . Detailed website statistics ... . Password protected pages ... . Secure server space ... . Custom error pages . One-button backup and 24/7 monitoring systems mm mm / Tomas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson