![]() |
färgsättningen bör väl ha att göra med att deras största målgrupp är ungdomar i de yngre tonåren och mindre ändå!
|
2 bifogad(e) fil(er)
tror jag får förtydliga vad jag menar med rörigt.. och att dom saknar en grafisk tråd (samt vad som ser amatörmässigt ut)
Jag använder FireFox och normal teckenstorlek |
Jag har faktiskt aldrig engagerat mig i Lunar, men spontant tycker jag att det inte längre verkar handla om vad det är utan snarare vad det blivit..
En gång i tiden såddes ett frö som man nu bär frukten av.. Detta oavsett gödningsmedel ;) .. Ungefär som ett vanligt traditionsenligt företag. För det är ju det det är... MayPay-> Är det inte så att åldern kanske gör sig påmind? ;) :D :P |
Jag tycker faktiskt inte att det är något fel egentligen. Tror att de som klagar bara är avundsjuka på att de inte kan uppnå det som LS gjort. Det funkar ju och alla är medlemmar så vad är problemet?
|
hmm.. har inte ens tagit in åldern i det hela .. förrän nu
möjligt att det är så :) börjar bli gammal.. har små människor som springer runt här och säger saker som "pappa - jag ha kaka" och "pppaa - äänging" så.. jo - det är nog en avgörande faktor =) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson