![]() |
Citat:
Att sälja t-shirts helt oberoende av VAR de säljs är nåt helt annat. |
Reklamtröja är ett tämligen vedertaget uttryck skulle jag säga. En reklamtröja är till exempel just det du beskriver, det vill säga en tröja som används till exempel för att bygga en community. Används i marknadsföringssyfte, helt enkelt. Jag satte bara ett ord på det som beskrevs i diskussionen. Vad var det som var så konsigt med detta? Marianne säger ju själv att det inte är det hon är ute efter.
Nåja. |
Citat:
Sen om någon har erfarenhet av reklamkläder eller av att driva sitt eget märke så får de bidra med dem. |
Marianne..
Ganska avgörande är väl att kunden (besökaren) kan SE tröjan innan man beställer.. det kan man på Jumper men inte på "skylt o text" jag skulle aldrig drömma om att beställa en tröja där jag inte får se resultatet först |
Citat:
|
Melin: Tycker du det är så viktigt? Tänkte inte ens på det. Man får ju se stilen, sen är det ju inte så svårt att tänka sig hur den kommer se ut? (exempelvis svart t-shirt med guld-tryck på bröstet).
Har inte fått något prisexempel från Jumper än, är det bättre så kör jag naturligtvis därifrån! |
Även om det inte är viktigt för alla att se hur din t-shirt ser ut när man bär den tror jag att det är väl värt att visa bra bilder på dina produkter för att snappa upp de för vilka det är det.
Har nyligen köpt ett nytt datorsystem och min erfarenhet när jag letade efter tysta komponenter var att jag var mycket negativt inställd till sajter där det bara fanns listor på de komponenter de hade till försäljning. Jag bemödade mig inte ens att läsa listorna. Om det finns bilder på produkterna, gallerier, är det enkelt att snabbt gå igenom utbudet för att hitta vad man vill ha. Så bilder på allt, detaljerade och högkvalitativa, det tror jag på. |
Bilder är nog nästan avgörande skulle jag säga. När jag sålde lärde jag mig att ha flera bilder från olika vinklar. Det är också viktigt med mycket information om storlekar; många tvekar för att de inte vet om kläderna kommer att passa. Och olika tillverkare har olika storlekar (M hos en tillverkare kan vara som S hos en annan och L hos en tredje).
|
Japp.. "bilder säger mer än tusen ord" - det är liksom mer än bara et ordspråk :)
Så försök om du kan få till möjligheten att visa det man beställer - mailade till "skylt o text" och dom hälsar att dom håller på att göra om den delen av sajten (eget tryck) |
Off Topic:
Marianne, du har ingen bild på tröjan du beställde? Det vore jävligt schysst om du kunde fixa en. On Topic: jag tycker det verkar vara en jävligt bra idé, har letat efter BRA sånt här länge, om du fixar ett schysst utbud av olika sorters tröjor och tryck/broderingar så blir det ju asschysst. Lycka till! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson