WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Fulast.nu till salu (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=5377)

Crisse 2005-01-10 15:35

Nej det har jag inte, jag har fått flera bud av folk som inte har betalat när de har ändrat sig. Och jag fick ingen betalning på några dagar. Jag ansåg då att låta folk lägga fler bud. Jag undrar bara du har inte betalat något så vad är skadan?

Förresten högsta budet på domänen är 550 kr nu. Skicka pm med bud.

jake 2005-01-10 15:54

Citat:

Originally posted by Crisse@Jan 10 2005, 16:35
Nej det har jag inte, jag har fått flera bud av folk som inte har betalat när de har ändrat sig. Och jag fick ingen betalning på några dagar. Jag ansåg då att låta folk lägga fler bud. Jag undrar bara du har inte betalat något så vad är skadan?

ahum...
det hade inte ens gått en arbetsdag från det att vi gjort ett avslut och jag var på väg att sätta in pengarna tills det att du tagit upp budgivningen igen... och jag hade inte ens fått något meddelande från dig, utan det sista var att det bara var att sätta in pengarna...

Med det tillvägagångssättet kan du behålla domänen som ett minnesmärke för dina metoder.
För övrigt är det inte alls så att du har 50 type ins utan knappt 10 och fortfarande de flesta
antagligen från dina inlägg i flera forum.

Crisse 2005-01-10 16:36

Högsta budet på domänen är nu 600 kr. Bud? skicka pm.

icehole 2005-01-10 16:51

Citat:

Originally posted by Crisse@Jan 10 2005, 17:36
Högsta budet på domänen är nu 600 kr. Bud? skicka pm.
Vad håller du på med?? Om du och Jake hade en deal är det bindande enligt lag. Varför försöker du trissa upp priset efter en överenskommelse?

Crisse 2005-01-10 17:04

I såfall har jag haft extremt många lagbrytare som har lagt bud på den. Ett tiotal personer har lagt bud på den och försökt snappa åt sig den utan att betala, trodde att det var fallet här också och jag och jake har redan löst detta genom att jag bad honom om ursäkt.

Schneaker 2005-01-10 18:20

Riktigt dålig stil Chrisse, riktigt dålig!

Förresten, vad är 50 type-ins/dygn egentligen värt? Trafikmässigt är det väl absolut ingenting?

Crisse 2005-01-10 18:30

Citat:

Originally posted by Schneaker@Jan 10 2005, 19:20
Riktigt dålig stil Chrisse, riktigt dålig!

Förresten, vad är 50 type-ins/dygn egentligen värt? Trafikmässigt är det väl absolut ingenting?

Nej det är inte speciellt mycket. Har inte sagt det heller för den delen.

icehole 2005-01-10 20:23

det spelar ingen roll. Jake bröt inte mot lagen, nu är du skyldig enligt lag att sälja namnet till honom.
Den enda som brutit mot lagen i denna tråden är du

Crisse 2005-01-10 20:42

Citat:

jake

Det är ok.
Jag förstår att du vill få ut så mycket som möjligt ur den.
Du får väl höra av dig om de drar sig ur :P

/jakob

Eftersom jag och jake har kommit överens så är väl ingen större skada skedd. Han var dessutom lite tveksam till köpet redan innan.

Citat:

jake

ok,
jag blev själv lite tveksam då jag insåg att du frågat kring sidan på flera forum i samband med att du startade räknaren och de flesta besök antagligen kommer därifrån men har jag sagt det så, så visst kan du få 400kr för den

Crisse 2005-01-11 14:24

Stänger auktionen om 5 timmar. Om du vill lägga bud så gör det nu. :P

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson