![]() |
Megadomain.net var grejor det :)
|
Citat:
|
Jag mins att min far knäckte hur BOO.COMs rabattkod fungerade. Så han fick massor av värdecheckar på ett par hundra/st. Det gick dock bara att utnyttja en per köp så det kostade lite per beställning ändå.
|
Jaha hohoho Dobedo kommer ja ihåg de va tider de.
Sen om nån vill ha lite intressant läsning så föreslåt jag "BOO.COM och IT-bubblan som sprack". |
Alladvantage.com och Slanten.se :D
|
Citat:
|
Boystoys kommer jag ihåg.. en massa "leksaker" för män :D
Jag undrar jag hur många dotcom-bolag det egentligen var som blossade upp för att sedan dö som en sten efter några månader igen.. |
Tradedoubler har en lista på kursade företag (i listan syns även hur mycket jag inte fick betalt p.g.a. kk :angry: )
deo.com - music above and beyond 1 114,00 fanglobe.com 91,00 Euroseek.se 76,80 SnapSend 32,00 smilmer.se 25,00 Workingday 2,75 Mr-Ticket.com 2,50 eurofootball.com 2,00 Annars är LapPower.se min favorit (jobbade där :D ) Och jag kommer ihåg LetsBuyIt annonser i t-banan och storhetsvansinne när dom skulle ta över Europa. Nån månad senare hade dom gått i KK. |
Hittade en ännu bättre lista på TD
deo.com - music above and beyond Konkurs eJay Konkurs Euroseek Konkurs Fanglobe Konkurs Kvick.com Konkurs LetsBuyIt Konkurs MrTicket Konkurs Sexliv Konkurs Skolboken Konkurs Smilmer Konkurs Snapsend Konkurs Snowdrops Konkurs Sportal Konkurs Sportus Konkurs Sumo Konkurs TNO Europe (Sportus, Gamezone, Nordicchannel) Konkurs Tool-Tribe Konkurs Workingday Konkurs |
Beans.com eller vad den hete?
Everyday.com |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson