![]() |
Jag har länge funderat på detta, då man alltid har saker som någon annan kan ha nytta av.
Om jag fick bestämma ensammen så skulle köp & sälj enbart innefatta produkter man kan ta på, inte gossistlager eller större vinstorienterade försäljningar. Modererad forumdel i början för att se nivån, och enbart tillåta personer med fskatt delta. Det är min syn på saken, tillsammans kanske vi kan komma fram till en lösning som ger oss moderatorer mindre att göra, och en fungerande sektion, sen kanske jag är ensam moderator om att tycka det passar, det vet jag inte :) |
Tycker att man skulle kunna ha en del där man säljer designer, programmvaror, loggor och annat som är webrelaterat.
|
Word @ Rille31.
|
Servrar osv är ju sånt som jag tycker också borde vara med. Men för att det inte ska bli massa skit annonser osv . Så kan man ju faktiskt göra så att de som har över 100 inlägg kan göra nya inlägg i den delen. På test iallefall.
Det finns inget att förlora på att testa. |
Det finns ju flera medlemmar som driver köp/sälj-sajter (Exempelvis Komis och adseek), varför bli en konkurrent till medlemmarna?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson