![]() |
En tjänst ni även skulle kunna erbjuda är värderingar av domännamn. Om man t.ex. vill sälja sitt domännamn till ett eget eller närstående aktiebolag kräver revisorn ett värderingsintyg för att kunna godkänna bolagets redovisning.
|
Verkar som om ni gör något konstigt när man ändrar lösenord på kontot från "Mitt konto"->"Mina uppgifter". Varken gamla eller nya lösenordet fungerar då längre. Glömmer kanske md5-Kryptering?
Skulle kanske även vara bra om ni förtydligade huruvida ni tar någon avgift för försäljningar eller inte. |
Citat:
|
Efter en snabbtitt: Ser bra ut, men vad är detta:
"Du måste va inloggad för att lägga bud.", på varenda sida. Känns inte särskilt professionellt, "vara" måste ni skriva! |
Citat:
Antar att den kanske klipper efter ett antal tecken när man försöker spara lösenordet men kanske inte klipper vid samma längd/antal tecken när jag sedan matar in lösenordet i inloggningsfältet? Kul att se att ni fått igång den nya versionen! Ska bli intressant att se vad det utvecklas till. Bra jobbat! |
Citat:
Om en stor andel av utropspriserna och "buy now" priserna är helt galna så får domänbranschen en dålig stämpel. Eller ska man säga, en sämre stämpel än de redan har. Jag tycker du bör kolla igenom alla namn lite då och då och förbehålla er rätten att ta bort oskäliga priser, för det missgynnar oss alla som håller på med domäner om värderingarna är helt orimliga. Har även ett förslag: Ska man sätta in en domän som man anser vara värd (buy now) mer än ett visst belopp [Ex 15-20 000 kr] - (vet ej vilken summa man ska ha, men det kan folk här kanske ge förslag om), så får DU helt enkelt granska domänen först. Göra en värdering. Detta skulle nischa dig och skapa en högre grad av seriositet som även skulle kunna användas i marknadsföringen. Tror verkligen att detta skulle gagna både branschen och dig i det långa loppet. |
Citat:
|
IDN domäner av icke svensk karaktär verkar inte gå att lägga in, något som vore bra om du titta på omedelbart ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson