tartareandesire |
2009-07-18 16:22 |
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Både Binero och Crystone lämnar en hel del att önska när det gäller DNS-hanteringen så är det främst detta du är ute efter så är Loopia det överlägset bästa alternativet utav dessa tre i nuläget. Gäller det webbhotellkonto så är det en helt annan femma.
|
Vad tycker du saknar? Så kan jag vidarebefordra det till våra utvecklare.
|
Hehe, det där såg jag inte förrän nu. För egen del så är det flera saker som fungerar bättre hos Loopia vad gäller domäner men i princip handlar det om hastighet.
1. Sökning på lediga domäner är betydligt smidigare.
2. Upplägget är mer rakt på och man hittar snabbt dit man ska. Hos Binero är det lite märklig navigation när man växlar mellan kontrollpanel och vad nu den andra heter. På Windows-konton är det mesta ganska omständigt eller var så sist iaf, har inte loggat in där på ett tag.
3. Hela sidan flyter på betydligt bättre, Bineros är lite småseg plus att det är irriterande att lösenordet inte går att spara när man loggar in.
Bineros sida är dock snyggare men det struntar jag egentligen blankt i =) Jag vill bara kunna göra det jag är där för att göra så snabbt och smidigt som möjligt.
Inlägget kanske blev lite vinklat men avslutar med att jag trots allt är väldigt nöjd med Binero som webbhotell, där slår de helt klart de flesta på fingrarna.
|