![]() |
Citat:
|
Citat:
Thomas |
Citat:
Våran bostadsförening klagade som attan att det skulle byggas en 3G mast en hundra meter bort härifrån. Efter ett jäkla surrande så gick dom iallafall tillslut med på att inte resa denna masten där. Vad operatören dock la märke till var att vi bor i höghus så jag har numera en 3g mast+några gsm(sen tidigare) master 5 meter ovanför min skalle :) Mår prima(tror jag). |
Citat:
Var det första gången du kände av det för 1½ månad sedan och det har pågått varje dag sedan dess eller? Edit: Thomas, jag ser nog att du är här i tråden. Sömn brukar vara bra mot det bästa, så mitt första tips är: SOV! :) |
Jag har grymma problem med huvudvärk och ännu värre var det innan jag blev tokig och införskaffade en hyfsat stor plattskärm. Efter detta inköp så blev datorbruket betydligt mildare mot ögonen och det i sin tur lindrade huvudvärken.
Huvudvärksproblem för oss "datornördar" verkar ha lika mycket att göra med axlar/nacke som det faktum att vi helt enkelt kanske sitter här för mycket. Sedan började jag tvingade mig själv att promenera i parken en halvtimme varje kväll så har min huvudvärk lindrats ytterligare. Dock har jag problem med nacken pga att jag alltid lyckas hamna i nån extremt konstig kringla när jag sover. Bra skräm och frisk luft är då alltså två saker som hjälpt mig på längre sikt. Att jag sedan kommer från en familj där både Migrän som Hortons huvudvärk huserar lämnar jag utanför... :P |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson