![]() |
Citat:
|
Killar kan någon förklara enkelt vad Nofollow handlar om, har aldrig satt mig in i det riktigt.
/John Doe :P |
Citat:
|
Citat:
@radioaktivitet De sökmotorer som inte tittar på NoFollow är väldigt få, iaf på svenska marknaden. På din punkt två håller jag helt med, bättre att synas och chansen att bloggaren nämner din/min sajt med länk ökar avsevärt. @MrWize Ok, jag trodde att bl.a Google helt filtrerade bort dessa, men det är klart att de ändå någonstans vet om att länken finns. |
Citat:
Att google inte tar hänsyn till nofollow, så de var ingen mening att spamma t.ex. wikipedian :P |
Citat:
|
Man ska ofta fråga sig:
>> "Vad är viktigast för en webbsida 1 - höga rankingar i sökmotorn 2 - trafik till webbsidan /Patrik Berggren |
Man skulle kunna säga så här till en "kund":
Du har idag ca 100 besökare per månad och du tjänar n antal kronor. Om jag fixar så du får 1000 besökare per månad och du då tjänar n antal kronor, hur mycket skulle det vara värt för dig Då slipper man ligga och mäta ranking (resultat, fiktivt resultat) och istället mäta EFFEKTIVT resultat, resultat som direkt kan relateras till en kunds ökade inkomster och utifrån det ta betalt för ett RIKTIGT resultat /Patrik Berggren |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson