![]() |
300.000-900.000 Besökare i månaden är ju inte så mycket alla fall, kan du köra på en bättre VPS beroende på hur tung sida och optimerad du har.
Känns som du inte behöver något specielt för att klara dina krav, IP från flera olika /24:or är ju med inget komplicerat. Även alla leverantörer lär kunna installera saker åt dig. |
JO så sant så sant, men samtidigt så vill man ha lite utrymme att växa på, jag vill inte köra 6mån på en vps och sen inse att jag blir utslängd och måste börja om för att då skaffa något nytt.
En av sidorna är inte alls tung, medans en annan blir väldigt tung. Samtidigt så planerar jagatt kunna köra andra sidor på servern i framtiden, då jag har köpt på mig straxt över 100 domäner i det senaste. Tack till de som har skickat pm & mail med erbjudanden, jag väntar tills jag fått in några fler och väljer sedan av dessa. MVH Fredrik |
Du blir nog aldrig utkastad från en VPS, det är ju endast ditt problem om sidan drar alla dina resurser och blir seg, då får du väll utöka i den mån det går.
|
Kontrollpanelerna idag både för dig och för leverantören är såpass bra att man enkelt kan hitta ev. flaskhalsar och försöka att optimera i den mån det går.
|
Jag är också intresserad av colo i samma prisklass.
|
Citat:
|
Citat:
|
Gäller 1u server. Trafik vill jag veta vad jag får :)
Går ju alltid bra att ge mej pris på 10mbit t.ex om man inte har något bra förslag. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson