WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Förmedling av jobb och tjänster (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Presentationer (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=3619)

Lundmark 2004-09-10 22:55

Citat:

Tumregler: Samma som google.
Inga "bästa" "mesta" eller "flesta" adjektiv. Håll informationen till saklig fakta. Gör en mall på vad som skall fyllas i (olika mallar beroende på bransch).

Billigast da? ;)

grazzy 2004-09-10 23:06

Är du billigast ™ då? Om du har nån slags prisgaranti som säger att du verkligen ALLTID kommer vara billigast så kan jag kanske vara med på det.

Och då menar jag inkl eventuella rabatter som andra kan erbjuda osv. Eller om jag hittar prylen i fråga som begagnad etc etc.

DÅ kan du få skriva att du är billigast.

Anders 2004-09-11 00:36

Citat:

Originally posted by Mats@Sep 10 2004, 21:27
Man kan kanske utveckla (inte ta bort eller slå ihop) Webhotellguiden.

Kanske skapa en Företagsguide med olika "under-inriktingar"
- Webhotellguiden
- Smsguiden
- Starta eget guiden
- Ehandelguiden

Nåt i stil med Webhotellguiden blir bra. Att lista alla i en tråd tycker jag inte man ska göra, bättre med en tråd per person/företag. Blir lättöverskådlig då man slipper skriva sitt namn i trådens rubrik utan kan ha en förklaring där istället, man ser ju vem det handlar om genom att kolla på vem som startade tråden...

Kul att detta tas upp igen. Verkar vara lite mer intresse nu...

Marcus 2004-09-11 11:54

Låter som en mycket intressant idé. Tillsammans med den guiden borde kanske 'företagaren' ha möjlighet att ge och precisera 'WN-rabatt' för medlemmarna (detta har ju som sagt diskuterats och efterfrågats tidigare)? Dvs någon typ av notis som kanske bara syns i Guiden om man är registrerad/inloggad användare här på WN.

Robert 2004-09-11 12:56

Citat:

Originally posted by marcuss@Sep 11 2004, 11:54
Låter som en mycket intressant idé. Tillsammans med den guiden borde kanske 'företagaren' ha möjlighet att ge och precisera 'WN-rabatt' för medlemmarna (detta har ju som sagt diskuterats och efterfrågats tidigare)? Dvs någon typ av notis som kanske bara syns i Guiden om man är registrerad/inloggad användare här på WN.
Jag skulle inte ha något emot rabatter för WN medlemmar men bara de som jag vi det här laget "känner igen" med nick. Låter lite tufft för de som ger rabatt om det bara är att registrera sig gratis på WN för att erhålla rabatt på xxx kr.

Marcus 2004-09-11 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av Robert
Citat:

Ursprungligen postat av marcuss

Jag skulle inte ha något emot rabatter för WN medlemmar men bara de som jag vi det här laget "känner igen" med nick. Låter lite tufft för de som ger rabatt om det bara är att registrera sig gratis på WN för att erhålla rabatt på xxx kr.

Går kanske att lösa genom att specifiera hårdare krav, med en lägsta gräns på medlemsskap i minst x dgr och minst x antal skrivna inlägg? Tänkte mest på idén i stort, detaljer går ju att reda ut framöver om det skulle finnas intresse.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson