Freddiefredd |
2009-03-25 20:22 |
Citat:
Ursprungligen postat av aquastorm
Citat:
Ursprungligen postat av Freddiefredd
Nu vet ni iaf att jag är seriös..
|
Förlåt att jag postar ett inlägg i din tråd men just sånt som du gjorde skulle nog inte klassas som seriöst av särskilt många bara för att du i efterhand skriver att det är seriöst..
|
haha de är juh allt jag begär! Att ni skriver inlägg, diskuterar mina designer, kodningar, priset osv osv.. Vi har nu kommit till att diskutera hur vida man ska tolka min tråd seriös eller inte :)
Förmodligen kommer ingen tycka detta är de minsta roligt, och jag förstår dom INTE alls.. Jag föredrar hellre att se en tråd bombarderad med inlägg istället för en stel tråd med endast uppdateringar om huruvida budgivningen går..
Jag skulle hellre vilja se en försäljningstråd med massa inlägg, där de diskuteras runt produkten som säljs.. Jag tyckte min tråd var helt döööd, och därför drog jag till med något som jag visste många skulle reagera på.. Jag trodde många skulle skriva att designen inte var värd de priset, men de blev istället hur trög jag var som avslöjade att budet var falskt :P
Men tänker man efter så.. Jag skrev "fast pris" inte budgivning :) Men men! :D
Iaf aquastorm, du får gärna posta i min tråd, och jag förstår dig om du tror att ingen kommer ta min tråd seriös :) Men vi har iaf fått några minuters tankar och läsnings.. Och läsnings är nyttigt! ;D
|