![]() |
Citat:
Berlin har jag besökt så det räcker. England/London är jag inte så sugen på. Sverige ftw. |
Gå en seglingskurs i nån vacker skärgård. Ta en sån kurs där deltagarna sover i båten under 1 vecka. Då är det fest på kvällen, vacker natur på dagarna, du lär dig nåt skoj och du lär känna nya människor.
|
Her i Oslo begynner våren att komme seg runt hjørnet :) Riktigt deiligt :)
|
Brukar försöka spendera så mycket tid jag bara kan på smögen/kungshamn under somrarna vilket är underbart, se till att bli vän med alla som gör säsong där ute så kommer du inte få en lugn stund :) sen kan man ju ta en avstickare till hunnebo/grebbestad/lysekil och ändå ligger inte något av det jättelånga vägen från Göteborg.
Gotland är fint under sommaren med, massa ställen att besöka och hitta på. |
Åkte tåg ner till wien... ...där har du museum, storslagna byggnader och kyrkor i massor. Fint värre och köper du inter rail-kort så blir det billigt eftersom du är under 26 (tror att det är där gränsen går...)
|
Är det någon som har varit i lofoten och fiskat?
|
Citat:
|
Hur lång tid hade du tänkt dig att resa runt? Jag är personligen inte särskilt förtjust i Danmark, då tycker jag Tyskland är trevligare.
|
Det bästa med skåne är att man aldrig är långt ifrån Danmark.. Danmarks västkust går inte av för hackor.
Ska man vara kvar i Sverige så tycker jag västkusten kring Varberg/Bua är riktigt fin. Inte för att södra skärgården vid Göteborg är ful, inte alls. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson