![]() |
200 kr bjudet
|
Tack så mycket Freddiefredd och Davve och sist men inte minst, Gummianka =)
Till hnn, nej det har jag inte. Men den kan jag / köparen ta bort och lägga till något passande för dennes sida och inheåll. Jag vill inte kopiera en annan sida, jag vill inte göra något som någon annan gjort, men Mini__G du ville ju ha designen uppbyggd så ungefär. Men jag följde det jag kan, jag flög inte högt och landa lågt, om jag nu skulle kopierat den rakt av skulle du sett vilken skillnad ^^. Asså den designen är som sagt inte svår, vem som helst kan göra en sån, och innan ni anklagar mig, snälla, kolla på alla andra "REWARD" sidor också, är inte dom struktuerade på samma sätt? " Alltid han utan skuld, kastar första stenen själv / citat ur bibeln " Budet ligger på 200 kr från inpbox! |
Förlåt att jag går ifrån ämnet du egentligen vill diskutera.
Jag förstår inte att man kan påstå att det skulle vara så likt att man ens nämner det. Struktur: Helt vanligt förekommande struktur för så många webbsidor under många år på internet. En logo till vänster, en toppmeny, loginbox på högra sidan med en smalare spalt än innehållsspalten på vänstersidan. Boxarna är inramade. Webbsidan utnyttjar inte hela skärmbredden utan är centrerad, med en bakgrundsbild utanför det själva centrerade innehållet. Som sagt, standardstruktur. Grafik: Den ena sidan är ljus den andra är mörk. Tapetliknande mönster har funnits i flera år på webben. Den enda grafiken som är kopia är standardikonerna på loginrutan som är mer "Windows-inspirerat" och finns på mängder av webbsidor. Innehåll: Den ena sidan handlar om filmer och den andra om refillkort. Visst menyalternativen har samma texter i samma ordning och skulle egentligen vara den enda punkten att klaga över, men det är så få alternativ ( frågan är om de är så unika för rewardsiter) att det troligen inte uppnår verkshöjd. "Lorem ipsum"-texten finns ju även den på mängder av andra designer som säljs. Med det vill jag säga att det inte är innehållet som säljs utan designen och där går det verkligen inte ropa varg... |
Citat:
----------------- Sedan förstår jag inte, det ENDA jag sa från början var: Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Citat:
Men nog om detta, låt han få sälja sin kopia ifred nu! |
Mini_G: Svaret var inte till dig utan till trådlöst hur som helst, jag skrev tidigare:
"Men jag vet till 99% att det är någon som bett trådlös att designa något likt min sida. I rewardvärlden handlar allt om att kopiera alla an..." Du kan bortse från dem raderna då du redan sagt att du inte gjort det. Anledningen till att jag skrev det är för att det hänt minst 4 gånger tidigare. Men jag tycker fortfarande designen är LIK, inte kopia, inte ripp osv. |
Citat:
Men, ja står på din sida som sagt! |
Snälla, om ni säger att sidan är Lik den som var tidigare uppe i tråden, kolla bara på http://www.gratisklader.se/ och http://www.gratistvspel.se/ . Nu anklagar jag inte dessa sidor för att lika gratisrefill som var uppe tidigare, men det är ta mej *** irriterande när vissa kommer och säger att den är lik, eller rippoff eller något i stil med " det är en annans design ".
Håll er till tråden och skräpa inte ner, mod får gärna ta bort dom oppasande inläggen! ( Dom vet säkert vilka det är ) |
hmm... jag gillar inte det ni håller på med, anklaga för kopiering av sidan, jag vet inte om han har ändrat sidan sen innan, som ni sa men börja med kopiering av sida tycker jag är fel. "rokkan", jag kan inte ge dig några länkar men jag är nästan 100% på att jag har sett ett flertal liknande sidor av din med. Så pass många som ändå håller på med design idag, då är det omöjligt att göra så att dom inte liknar varandras så mycket.
Att kopiera rakt av och ändra färgtema, det är kopiering, har man däremot gjort på ett annorlunda sätt men kanske ändå verkar likt, då behöver det inte vara ren kopiering. Så ni bör ha mer fakta innan ni börjar anklaga någon. För att få med ett ordspråk skulle jag hellre vilja denna: "Kasta inte, sten i glashus" kanske långsökt men som jag sa innan så har jag sett alldeles för många designer i mitt liv och många liknar din, eller rättare sagt bådas... jag skulle gärna vilja se designen innan den ändrades, då jag vill veta om det är rätt att anklaga han eller inte, det kanske det är, inte vet jag men jag vill ändå se, för det brukar vara lätt att anklaga någon annan, när det gäller ens egen design :) |
Citat:
Hittade print: http://bjooti.net/wp-content/uploads//2008...ratismakeup.jpg |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson