![]() |
Jag sitter just och pratar med en vanlig telefon i Sverige. Tydligen hackar min röst lite grand och jag antar att det är för att min uppladdningshastighet på ADSL är så låg som den är. Använder det ganska mycket nu för att det är så billigt, halva priset för billigaste telefonkortet jag hittat.
|
Provade precis ringa via SkypeOut och tycker kvalitén var förvånansvärt bra. Iofs så borde det ju inte heller behöva vara något problem. Har ett USB-headset och det gör väl sitt till att det blir bra.. digitalt så långt som möjligt för att undvika störningar.
Var ju för övrigt grymt lätt att aktivera SkypeOut-delen.. Var får man tag i "vouchers" egentligen? :) |
Tänkte testa att ringa utomlands med det (till Polen och Tyskland), men det är trist att köpa credter för 10 euro om man märker direkt att kvalitén är dålig. DÅ kommer man aldrig använda upp pengarna. Det finns inget sätt att kunna pröva på det 1 gång i 2 minuter eller så?? Eller finns det?
|
Citat:
|
Jag har ringt till USA med det, paypals support ironiskt nog. Enda dåliga kvaliten där var iqn på dom i andra delen utav samtalet.
Testa ringa vanligt internetsamtal (skype-skype) med skype.. det funkar ungefär lika. Ibland kan lite lagg uppstå .. framförallt i sverige. Eller det märks mera.. En linje till usa har väl lite lagg i vanliga fall också? |
Citat:
|
Jag tycker skype fungerar utomordentligt bra. Använder endaskt skype, och ingen annan telefon. Visst kan kvalliteten bli lite dålig om man ringer till sverige med skype-out. Men till andra delar av världen är den lika bra som om man ringer med den vanliga telefonen.
RInger man skype <-> skype så är ljuder perfekt. Jag är mycket imponerad över detta program, och försöker få alla jag känner att använda det. Tänk om dom hade ett affiliate program där man fick lite cash på dom man värvade... :P |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson