Erik Jögimar |
2009-02-10 13:00 |
Citat:
Ursprungligen postat av jgabor
Citat:
Originally posted by -robertsson@Feb 10 2009, 12:20
Surftown föreslog det för att lösa ett tekniskt problem.
|
Jag har väldigt svårt att tänka mig att vi skulle föreslå att du skulle köpa ett nytt webbhotell för att lösa ett tekniskt problem. Men eftersom du vägrar dela med dig av väsentlig information som gör att jag kan kontrollera ditt ärende, så kan jag dessvärre inte kolla upp saken åt dig.
Men jag vet med säkerhet att David aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att lura en kund, så tyvärr kan jag inte ta dina bluff-anklagelser seriöst. Möjligtvis har en supporter begått ett misstag men som sagt, det är inget jag kan kontrollera om du inte delar med dig av antingen användarnamn eller support-id.
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Jögimar
surftown är inte precis kända för sin support eller att ta tag i saker. Ska något göras så
kan man räkna med att det tar ett bra tag.
|
Sant. Men det var länge sedan så var fallet, faktiskt. Vi introducerade ett sätt att betygsätta alla svar kunderna får från våra supportrar, just för att vi ville ta tag i vår support. Och jag kan säga att vi har ökat i omdöme under ett bra tag nu, och har legat på ett genomsnitt på 4 av 5 i betyg senaste månaderna. :) Så helt fel ute är vi inte, även om många saker fortfarande kan förbättras.
|
Gabor,
Det stämmer inte helt. Jag har inte någon länk, för närvarande även om det kan hittas med lite google sökningar, men jag har ofta
läst att kunder med privat paketet på surftown blivit ombedd att skaffa företagspaketet på surftown för att få stabilitet. Jag inser att
era priser inte ger topp kvalite för den lilla användaren, men det där är lutar åt "Betala mer annars får du stå ut med det".
Sedan problemen med supporten. Senast på eran blogg hade ni en bugg som gjorde att alla supportärenden som hade 3-4 (eller fler?)
svar/korrespondenser mellan kund och support mystiskt försvann. Det var mycket frustrationer bland kunderna. En enkät en kort
tid efter detta problem säger inte alltför mycket.
Om en reporter frågar en motalabo (jag råkar vara ifrån motala) en person på stan om dom tyckte det var bra motala IFK innebandy vann
och personen svarar ja så är det 100% positivt. Dock blir det betydligt mindre om nästa person som tillfrågas svarar nej.
Dom där 4/5 poängen vore kul att få se i sin riktiga kontext.
|