![]() |
Några timmar..
Det är helt otroligt. Man känner sig helt dum i huvudet att man valde FS-Data som webbhotell. |
En lärdom man kanske kan dra är att aldrig ha DNS tjänst hos samma leverantör som man har webservrar hos
/Danne |
Alla som säger att de är så bra, de vinner priser etc. Där jag arbetar har de också fs data, men dåligt att det inte fixat det med stömmen. Vad händer om det skulle bli ett längre strömavbrott
|
Helvete, min webbplats ligger också nere.
|
ah bra att man har WN , vi har epost och hemsida via fsdata och när inget funkade så tänkte jag titta förbi här innan man ringde och kolla va felet berodde på, nu slapp jag stå i telefonkö woho =)
|
Jag är själv på väg att flytta företagets webbplats från Fsdata till Oderland mest för att det rullar så mycket snabbare där och att deras kontrollpanel är bra.
Vi har inte haft några problem med Fsdata men jag tycker det är segt där... jag har min egna sida på Oderland och det går rejält mycket snabbare. Någon annan som också upplever Fasdata som lite långsamma? |
Nu kom våra sidor upp...
|
Citat:
Det är nog kanske dags att byta, för det är inte första gången som fsdata strular. |
Alltså dom tar ju betalt extra för UPS kraft så säger ju allt, dom har ingen hall med utbyggd reservkraft på riktigt (Med central UPS:er) utan kör säkert massa små "lekups" för dom kunder som beställer det som extra tjänst.
|
nu funkar det för mig igen iaf. yay!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson