WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   feedback ekobolaget.se (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=34790)

PHREDATOR 2009-01-31 12:51

Gillar det, helt klart. Dock är det som tidigare är sagt svårt att läsa den ljusgröna texten (nyheterna och priset), jag tycker även att köp knapparna blir för ljusa.

Sen tycker jag det är konstigt att ingen av valideringshökarna varit in här än ;)

Men summan är att siten är behaglig att surfa runt på och det antar jag är målet.

Captain Thailand 2009-01-31 13:48

Hej,

1. Mycket stilig design och användarvänlig struktur. Kanske lite få bilder. - 4,5 av 5 i betyg av mig.

2. Mycket bra syfte men 25 spänn per påse känns lite "snålt". 45 kr (en tiondels utsläppsrätt) kanske ger fler köp! - 3,5 av 5 i betyg av mig.

3. Utbudet är skralt, men jag antar att det blir fler påsar och produkter. - 2 av 5 i betyg av mig.

Jobba på och ge lite mer bidrag, så blir det en fempoängare tillslut!

jonny 2009-01-31 20:50

Vad jag läst om utsläppsrätter i media är de i princip värdelösa och det där är bara bortkastade pengar...
Och det känns lite oseriöst med alla skrivfel på sidan. Kör rättstavning så du slipper "fårn" och liknande.

När jag kom ner till tvättråden reagerade jag på att en tygpåse knappt tål att tvättas och inte kan strykas - då borde det väl finnas ett vettigare material att använda?

allstars 2009-01-31 23:43

Jag ser inte heller " E" i headern. (FF3)
Annars helläckert

jarnheimer 2009-02-01 01:40

Denna sida har en WOW-effekt. Jag är riktigt imponerad.
  • För mig är KONTAKTA OSS i menyn är ett par pixlar längre ner än de andra tre menyalternativen. Jag använder Firefox 3.0.5 på Mac.

Wojt 2009-02-01 02:00

Ser bra ut.

Men ändra visa/mc ikonerna till färg. Du vill inte gömma dem utan skylta med dem eftersom de inger mer förtroende till besökare.

VISA är en av världens största varumärken. Använd det!

snajdarn22 2009-02-01 22:42

Tack för alla feedback vad gäller hemsidan. Man stirrar sig lätt blind på sina egna projekt och ser inte sina fel. Ska ordna till allt imorgon under dagen. Återigen, tack!

Ang. prisbilden har bestämt mig för att skänka 45kr/såld påse istället för 25kr. Priset per påse kommer dock fortsatt att vara 199/249.

UnikGrafik: Webshopen är ett rent hemmabygge.

Wojt: Ska göra visa/mastercard/diners-loggorna tydligare, bra tips där!

Undoredoo 2009-02-02 11:20

Trevlig sida! Bra på alla sätt tycker jag.

Citat:

Originally posted by alejandr0@Jan 29 2009, 22:01
Logon är sparad i .jpg-format vilket gör att den ser sådär blurrig ut o filen är stor. Spara hellre som en .png.

Ser inga problem alls med loggan. Vanlig kantutjämning skulle jag kalla det. Snygg, stilren. Visst, den kan ju göras lite mindre tung, men "blurrigheten" har ju ingenting med jpg att göra. Såvida man inte komprimerar för hårt, men det resulterar ju i en helt annan typ av blur (vilket inte är fallet här).

Erik Stenman 2009-02-02 17:44

Själv tycker jag loggan är störande och enligt mig skulle den enkla ändringen att göra texten i den skarpare förbättra helhetsintrycket markant.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson