![]() |
mer anpassat för wide... i like! ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Tycker inte det känns varken bättre eller sämre... Känns liksom inte något alls!
|
En adress man kan besöka i rent studietekniskt syfte kanske vart annat år.
Fascinerande att folk har denna som startsida, även en och annan med 120 högskolepoäng! Nåja, det finns folk för allt. Sidan är inte till för mig, som kräver skapligt snabba svarstider av de webbplatser jag ska/kan/vill bli trogen. |
Citat:
|
Det är som att någon klöser dig i ögonen när man besöker Aftonbladet, och så har det alltid varit.
|
Ser lika ut som vanligt, alldeles för lika gamla uttjatade sidan. Så stora sidor bör vara ett föredöme! Risk finns att folk börjar byta till andra alternativ. En försämring kan vara att sajten känns som den kommer för nära inpå skrämmer liksom iväg en på nått sätt !?!? "inbillning" känns så i min laptop iallfall
|
Sådär jättestor skillnad var det ju inte. Det enda som man märker har ändrats är höjden, och att man dubblerat spalten med TV-klipp etc till höger. Återstår att se hur länge det tar innan Expressen har ändrat sin sida på exakt samma sätt.
|
Många som tycker att Aftonbladet inte publicerar seriösa nyheter o.s.v. har tydligen glömt bort att det är en tabloid. Sensationer och skvaller är ju själva grejen med alla tabloider.
Det är ju som att kräva att kanal 5 skulle börja sända seriösa tvprogram - it will never happen.... ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson