![]() |
Jag fattar inte dom här frågorna.
Ska du köpa office så ska du väl såklart köpa det senaste? Allt annat verkar ju korkat |
Citat:
De program som används flitigast är Word, Outlook, Excel och Power Point |
Nej, jag tycker inte det är värt en uppgradering, Outlook 2007 tycker jag t.o.m. är sämre än Outlook 2003.
|
Håller med om Outlook, varför i *piiiiip* går man tillbaka till stenåldern när det gäller rendering av html i 2007?
Jag skulle nog inte heller ha uppgraderat, många kör på varannan version, och det tycker jag kan vara lämpligt. Personligen kör jag dock OpenOffice, och då finns det ju ingen anledning att inte uppgradera. Här på jobbet kör jag Office XP men med Outlook 2003 |
Att tänka på är också att det inte går att öppna 2007-dokument i tidigare Office-versioner, såvida man inte väljer att spara om dokumenten till bakåtkompatibla format. Det finns säkert inställningar som löser detta problem (har inte forskat mycket alls i frågan). Men med lite otur kan man sitta inför en presentation med ett PowerPoint-dokument som inte går att öppna.
Men jag kan ha fel... |
Det finns uppdateringar till äldre versioner så de kan LÄSA dock inte SKRIVA nyare filtyper.
Jag har iallafall inga problem med 2007-filer |
Personligen föredrar jag Office 2008.
|
Citat:
http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson