![]() |
Sökte på strongbox på eniro.se och såg denna tråd på plats nr6, hoppas att folk läser den och att dom tänker till.
|
|
Citat:
|
Jag har oxå gratis konto i ett år, ska gå in på http://www.ipeer.se/uppsagning.php och sedan fylla i de där så det sägs upp, eller ja, dom tar bort det så jag slipper tänka på att säga upp det innan 60 dagar...
|
Citat:
Nu har dom nog hittat mina upgifter för nu fungerar inte den temp sida jag hadde hos dom men får endå ringa på måndag och skälla på dom lite, så här skall det inte gå till. Tänk på att maila/ringa/postbrev din uppsägning, annars förlorar dom säkert den med och skyller ifrån sig. Att skylla på sjukdomar osv när den avbeställdes i januari fungerar liksom inte. Men så var det Erik man pratade med och ja det vet man nu hur det är för en pajas. tur också att man har flyttat bort mina kunder där ifrån med, kommer nu också i fortsättningen att INTE rekommendera dessa som jag har gjort innan. |
Citat:
Nu är det såhär att det var Strongbox Support som bad mig gå in på den länken. |
Citat:
har man strongbox konto är det länken: http://www.strongbox.se/uppsagning.php som gäller, dock har inte detta fungerat för mig heller för den som undrar. |
Satt och såg att dom var online på livesupport men inget svar efter 1h, Wow vilken support det är.
När jag besöker och skall logga in på deras support del så får man detta felmeddelande: Fatal error: Call to undefined function mcrypt_get_iv_size() in /var/www/vhosts/support.strongbox.se/public_html/includes/functions.php on line 3383 |
Citat:
Istället för att gå ut i forum och påstå saker och ting. Därefter kan du ha en åsikt och yttra den på ett forum. OBS! Jag tar inte ställning för någon av parterna i den här saken, men jag vet av erfarenhet att den som skriker och högst inte alltid har rätt. Det finns folk som utövar utrpressning och när man inte få igenom det man vill ha, så börja sprida skit om företag. |
Jag har haft strongbox nu i över 1 år, har funkar skitbra! Inga problem har varit för små för dom att lösa, en domän som inte ville funka hjälpte dom till med, fast det inte egentligen inte var deras bord, fantastikt snällt, när jag krashade en artikelkatalog hjälpte dom mig återställa den utan knot.
Jag har 20st kataloger hos dom, panellen är lätt att jobba till,lägga till MySql,subdomän. När jag inte hadde pengar just du, så lät dom min faktura vänta 1 månad utan nått problem!! Jag rekommenderar strongbox å´det varmaste :) [I]Katalogdrottningen /Tina Åre |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson