pkallberg21 |
2008-10-16 23:46 |
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
Citat:
Ursprungligen postat av grazzy
Personligen värderar jag att inte behöva vara hosting-granne med vad som helst. Sådant kan ju påverka mer än bara moraliska aspekter, sökmotoroptimering, ddos-attacker osv.
|
Jag tror dock att hosta extrema galna kristna sidor eller liknade drar på sig mer DDoS är porrsiter. Eller att någon råkar ha en muhamed bild på sin sida.
Men som hosting leverantör ska man bara följa lagen, ska man blanda in olika moraliska saker kan man inte hosta något längre. Finns alltid några som inte tycker om en viss sak även om det handlar om blommor.
Men det viktigaste är så länge det inte ställer till problem för andra kunder, men verkar bara vara här i Sverige många leverantörer inte tillåter sådant.
|
Patrikweb, du är pinsam. Så fort det gäller något om ett annat webhotell ska du gång på gång lägga in små negativa kommentarer. Du verkar tro att du kan och vet allt, det kanske du gör, men du verkar inte veta ett dugg om hur man uppför sig på ett korrekt sätt.
Nu är jag dock inte den första som upplyser dig om detta, men ta dig en tankeställare och fundera över om detta är det bästa sättet att ragga kunder på...
|