![]() |
Skickade mail och frågade vad dom tyckte om detta. Fick detta svar:
Citat:
|
Citat:
Gissar mig till att texten är framtagen med hjälp av något av följande alternativ: - Konsten i att använda ord man inte själv förstår innebörden av.. - Google translator - SFI-kurs (Svenska för Invandrare) - Nylig konsumtion av "magic mushrooms" eller motsvarande hallucinationsframkallande berusningsmedel.. |
Citat:
|
Lika bra att jag drar hela mailet som kom idag då från honom
Citat:
Tycker att språkbehandlingen är, tja låt oss säga intressant. Speciellt det där med att man är anhörig till en webbplats, fetstilsmarkerat av mig. Visst man har en särskild relation till sina webbplatser, så att kalla sig för anhörig kanske inte är så fel ändå :D |
Han hade en skön msn-adress iaf ;)
|
Jag tycker det är ett väldigt otrevligt spam som säkert oroar många mottagare. Mycket dålig stil av Webnetworks (dvs Arnold Sjölander). Oseriöst "företag".
|
Skrämselpropaganda säljer (se Aftonbladet och Expressen)
Det är riktigt dålig marknadsföring av Web Networks. Om man som företagare får betala en engångskostnad för webbplats eller om det är ett "abonnemang" med årsavgift är ju något man beslutar om från första början. Det framgår ju ganska tydligt när företaget sluter ett avtal med en webbyrå. Han skrev också något om att en webbplats ofta kostar över 100000 kr under företagets livstid. Jag tycker det är en väldigt låg summa att skrämmas med, SAAB och Volvo skulle bli överlyckliga om kostnaden för deras webbplatser stannade vid 100000 kr. |
Citat:
http://vakanser.se/jobb/rutinerade+wow+team+sokes/ ok, med en flickvän som spelar WoW så förstår jag ord som Guild, instans och loot. Men att man kan jobba med det var nåt nytt |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson