![]() |
Citat:
SveaWebPay är lösningen för alla e-butiker som vill erbjuda sina kunder betalningsalternativet faktura och/eller delbetalning. SveaWebPay integreras, på ett enkelt sätt, i er e-butik och påverkar inte befintliga flöden eller bakomliggande logistiksystem. Om ni vill öka kassaflödet eller bli av med kreditrisken så kan ni belåna eller sälja, hela eller delar av er fakturastock. |
Citat:
|
Bumpar denna tråd. Önskar fler synpunkter från användare av deras tjänst för alla använder väl inte kreditor?
|
Vi kör SveaWebPay på en Prestashop lösning och det funkar riktigt bra, en bra konkurent till kreditor fast bättre skulle jag vilja påstå med tanke på Kreditors alla avgifter. De hade ingen startavgift, månadsavgift eller årsavgift när jag tecknade avtal med dem i början av året.
Edit: Blir kunden godkänd för att handla så köper Svea fakturan, jag har aldrig haft något strul i efterhand utan köper de en faktura så gör de, även kundtjänsten är grymt hjälpsam de få gångerna jag har ring dit för att makulera fakturor när kunden har ångrat sig. |
Får hålla med Nicklas, har bara bra erfarenheter av dem. Har kört dem i ca 6 månader och det har flutit på smärtfritt.
Plus för bra service och assistans om man skulle ha några frågor. |
Citat:
Dom har ändrat lite känns det som Prisuppgifter jag fick var Faktura, Priser • 10 dagars betalningsvillkor • 2,95 % i transaktionsavgift • 22 kr i administrationsavgift (kostnad ni får lägga på kund) • Årsavgift 2 995 kr • Inga fasta avgifter via en partner Jag tycker dom var sämre än kreditor som gav mig • 14 dagars betalningsvillkor • 2,95 % i transaktionsavgift • 15.60 kr i administrationsavgift (kostnad ni får lägga på kund) • Startavgift 2 995 kr |
Citat:
|
Månadavgift? Stod inget om det i avtalet stod såhär
Tjänst ------------------------- Startavgift ---------------------- Abonnemangsavgift Fakturera mig + Konto ----- 2995 SEK exkl. moms ------- 0 SEK exkl. moms Dela upp betalningen ------ 2995 SEK exkl. moms ------- 0 SEK exkl. moms |
Med Kreditor kan du dela upp årsavgiften och välja att betala den som månadsavgift.
Även de har billigare årsavgift via sina partners. Jag har provat bägge lösningarna och jag väljer utan tvekan Kreditor. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson