![]() |
Snackade med Creditsafe idag och fick erbjudande om 2000kr/år för 200 st. koller. Finns det utrymme att förhandla till sig 100 koller till ett lägre pris? Dom sa också att man inte kunde flytta gamla kvarvarande kreditkontroller.
|
Citat:
|
Det är samma pris som jag blev erbjuden, fast med volymen 100 st för 1 000 kr.
|
Citat:
|
Detta svar fick jag från Creditsafe:
"På de små uppl. ser du Adress, kontaktuppgifter, Betalningsanmärkningar + skuldsaldo hos KFM Du kan ej se limit och rating, styrelse m.m. Det minsta paket vi har är det för 2,000:- (inkl. 200st anm. Kontroller)" |
Jag tycker de har riktigt tråkig service när vi inte kunde byta ner vårat abonnemang för att man var tvungen att göra detta 1 månad innan tjänsten fortlöpte. "Det var totalt omöjligt, våra system klarar inte detta osv", riktiga nissar! Och då handlade det om stora abonnemanget på 10.000kr, så läs affärsvillkoren noga!
|
Jobbigt när företag beter sig sådär, dom borde ju fatta att i slutändan förlorar dom på det ändå..
Skrev och frågade angående 1000kr/år för 100 upplysningar: Fick svar idag: "Hej Daniel, det minsta paket som vi säljer är det för 1,995:- Vi säljer inget billigare än detta, men i ditt fall så kan jag göra ett undantag Du kan få 500:- rabatt, dvs. Du betalar då 1,495:-" |
Jag var
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson