sasserdude |
2008-07-04 13:12 |
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:
Ursprungligen postat av sasserdude
Men ett tips, vill du alltså vara seriös och få en community med kvalité, vänd dig inte till WN:s folk, för jag har inte sett någon som håller riktig kvalité.. men visst.. det finns säkert några som kan koda dem, men ingen som gjort någon.
|
Dagens mest idiotiska uttalande. Det finns ett större gäng professionella programmerare på WN men flertalet är upptagna och tar sig inte an några frilansjobb.
Ska du ha ett community kodat från scratch så tror jag som flera andra att du inte kommer undan med mindre än 30k.
|
det jag menar är att alla communitys jag sett här på WN har inte ett visuellt tilltalande.
det finns säkerligen de som kan programmera dem, det skrev jag även i min kommentar.
Men när jag ska förklara för folk om vad de kan få, om de vänder sig till WN ,så vill jag vara ärlig. och jag är rätt så kräsen när det gäller communitys.
Programmerare finns det massor av som är duktiga på wn. det vet jag.. men ingen som gjort en tilltalande design på ett socialt nätverk.
Så om han tänkt lägga upp designen själv så är det ju inga svåra puckar direkt.
När jag vill tipsa om community makare så skall den kunna allt det jag skulle vilja ha.
Och för att få de som verkligen är bra, kostar multum..
|