![]() |
Du kan ju också ha en blogg på blogger.com (gratis) och sedan peka din domän dit.
|
Jag rekommenderar dig att börja med WordPress, du kan starta en gratis blogg på www.wordpress.com, jag är dock osäker om du kan koppla domän dit.
|
klart du ska ha en egen domän Lillasophie, men du behöver inte betala överföringsavgift bara för att peka om domänen, det behöver du bara göra om du ska flytta hela domänen (dvs du kan ha domänen vartsomhellst men peka den till det ställe du vill ha din blogg på, utan att behöva betala för om-pekning).
Jag skulle rekomendera att handla domäner på wk.se (45 kr/1 år mot t.ex bineros 199kr/2år) bra priser och oerhört trevligt gäng bakom deras tjänst. sen för hosting så skulle jag rekomendera binero.se xh.se oderland.se. bara att välja det som passar din prisprofil. |
så, nu har jag registrerat mig på blogger och köpt domänen via wk.se. håll tummarna att allting kommer fungera som det ska. ett stort tack så länge, om det krånglar hojtar jag till. :D
|
Loopia tycker jag är mycket bra när det gäller domänregistreringar av någon anledning, och så bytar jag namnserver direkt.
|
okej, jag har själv gått från loppia till wk, har ungefär 25 domäner på varje, men wks priser och deras trevliga personal gör det till ett solklart val för mig.
|
Observera att Wk.ses 45kr/år bara gäller första året.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson