WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Snapback.se (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=29333)

eliasson 2008-05-16 16:08

Instämmer även om jag personligen inte använder tjänsten, men det bör visas publikt annars är det i samma klass som "Lägsta bud sidor".

Lycka till.

Pokerkedjan 2008-06-15 13:40

Är väldigt tveksam till denna sidan. Vann en budgivning igår, och då förmodar man ju att man har fått ded domänen men icke. Dagen efter så hade det inte hänt så mycket, så jag sökte på loopia om namnet var ledigt och till min stora förvåning så var det de. Så jag fick registera namet där istället. Och jag hoppas verkligen inte att snabback.se kräver att jag ska betala deras faktura!

Emil_P 2008-06-15 23:10

Citat:

Originally posted by Pokerkedjan@Jun 15 2008, 13:40
Är väldigt tveksam till denna sidan. Vann en budgivning igår, och då förmodar man ju att man har fått ded domänen men icke. Dagen efter så hade det inte hänt så mycket, så jag sökte på loopia om namnet var ledigt och till min stora förvåning så var det de. Så jag fick registera namet där istället. Och jag hoppas verkligen inte att snabback.se kräver att jag ska betala deras faktura
Om vi inte registrerade domännamnet åt dig så ska du självklart inte betala någon faktura. Maila gärna domännamnet så ska vi undersöka vad som hänt. Maila till info@ snap back .se

Netikett 2008-06-15 23:42

Citat:

Ursprungligen postat av Jawn
Citat:

Ursprungligen postat av Maccke
Känns vettigt att visa namn/användar ID på alla som bjuder under auktionen. Tror det skulle öka trovärdigheten för systemet.

I agree.

Håller också med.

jonny 2008-06-15 23:45

Jag har bara kikat lite snappt på snapback.se men kan förstå att det finns en poäng i att inte avslöja budgivaranas identitet under pågående budgivning. Däremot kan det knappast vara något problem att publicera samtliga bud efter avslutad budgivning och lyckad snapback. Misslyckas snappningen är det väl inte heller så intressant.

Daniel.st 2008-06-16 15:14

Citat:

Originally posted by Maccke@May 16 2008, 14:46
Känns vettigt att visa namn/användar ID på alla som bjuder under auktionen. Tror det skulle öka trovärdigheten för systemet.

Jag kan hålla med om att den som vinner budgivningen kanske bör få den informationen eller ev. de som deltar i budgivningen men att visa upp all information rakt upp och ner för alla besökare tror jag inte att det finns något syfte med förrutom att stilla folks nyfikenhet.

Pokerkedjan 2008-06-16 19:34

Citat:

Ursprungligen postat av Emil_P
Citat:

Ursprungligen postat av Pokerkedjan
Är väldigt tveksam till denna sidan. Vann en budgivning igår, och då förmodar man ju att man har fått ded domänen men icke. Dagen efter så hade det inte hänt så mycket, så jag sökte på loopia om namnet var ledigt och till min stora förvåning så var det de. Så jag fick registera namet där istället. Och jag hoppas verkligen inte att snabback.se kräver att jag ska betala deras faktura

Om vi inte registrerade domännamnet åt dig så ska du självklart inte betala någon faktura. Maila gärna domännamnet så ska vi undersöka vad som hänt. Maila till info@ snap back .se

Har skickat iväg ett mail till er nu, får se när jag får svar på det :P

Pokerkedjan 2008-06-18 19:09

Citat:

Ursprungligen postat av Daniel.st
Citat:

Jag kan hålla med om att den som vinner budgivningen kanske bör få den informationen eller ev. de som deltar i budgivningen men att visa upp all information rakt upp och ner för alla besökare tror jag inte att det finns något syfte med förrutom att stilla folks nyfikenhet.

Svarar ni överhuvudtaget på mailen?? Har skickat iväg flera stycken nu, och väntat i flera dagar! Verkar inte ha någon vidare support. Sidan känns väldigt oseriös.

Timofey 2008-06-18 19:19

Använd hjälpsidorna :)

tartareandesire 2008-06-18 19:27

Citat:

Ursprungligen postat av Daniel.st
Citat:

Problemet är trovärdigheten och jag tycker något måste göras åt det. Annars tror jag det är stor risk att projektet går samma öde till mötes som Missdomain.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson