WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Stinkbomber.se sänder ut spam (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=29161)

Anders Larsson 2008-05-08 19:41

Citat:

Originally posted by sioustis@May 8 2008, 18:03
Men snälla? Hur jobbigt är det att radera eller strunta i mejlen? Jag får hundratals spammejl till min epost varje månad, inte fan går jag o skriver en tråd på WN för det.

Lyckliga dig. Jag får hundratals spam PER DAG. Jag tycker det i allra högsta grad är läge att ta upp diskussionen med alla som spammar "tvivelaktig spam" eller öht på svenska, detta eftersom spamfilterna lättare missar dem.

expression 2008-05-08 19:51

Nu ska vi inte ta och bråka här :) Vi kommer ha en avregistreringslänk, vår leverantör Paloma har också påpekat detta.

Sulle, ta och skicka ett PM till mig så ska vi lösa det. Är dock aningen stressad då jag ska upp till Stockholm imorgon och måste ha allt fixat.

Ingo 2008-05-08 22:30

Det är alltid ägaren som jag anser har det yttersta ansvaret. Roligt det man skriver i inlägget "För övrigt uppskattar vi att ni också skickar mail på era frågor, för att få faktan, inann några diskussioner börjar."

Jag har redan faktan och det är att jag fått spam från sidan, detta har varit uppe tidigare på WN och som vanligt så frånsäger sig ägaren ansvar.

expression 2008-05-08 23:32

Citat:

Originally posted by Ingo@May 8 2008, 21:30
Det är alltid ägaren som jag anser har det yttersta ansvaret. Har sänt dig ett PM i ärendet.

Nej, det har du inte :)

murdocen 2008-05-08 23:33

Till mig var svaret,
" Tyvärr inte. Du är medlem på stinkbomber.se och har ingått avtal.

Mvh
Anjus ******"

Men strongt av dig att du nu går med på att ha avregistreringslänk, har för mig att tom paloma kräver detta av sina kunder.

expression 2008-05-08 23:34

Ja, vi fick ta ett snabbt möte och ta ett beslut om det. Nu kommer avregistreringslänk i nästa utskick.

Ingo 2008-05-08 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av expression
Citat:

Ursprungligen postat av Ingo
Det är alltid ägaren som jag anser har det yttersta ansvaret. Har sänt dig ett PM i ärendet.

Nej, det har du inte :)

Det finns i din brevlåda, bara att kolla efter.

grazzy 2008-05-08 23:43

Ett tips är att alla klickar på "spam" i sin gmail/hotmail på stinkbombers email. Då svartlistas domänen och vi slipper alla deras mail i fortsättningen.

Internet at its finest :D

expression 2008-05-08 23:44

Jantelagen råder. Jag yttrar mig inte mer i denna tråd.

Ingo 2008-05-08 23:52

Citat:

Originally posted by grazzy@May 8 2008, 23:43
Ett tips är att alla klickar på "spam" i sin gmail/hotmail på stinkbombers email. Då svartlistas domänen och vi slipper alla deras mail i fortsättningen.

Internet at its finest :D

Tack för tipset, ska genast genomföra detta. Fight for spam.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson