WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Seriös Web-Layout till salu (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=29147)

mcfluff 2008-05-08 00:46

Citat:

Originally posted by mng0@May 8 2008, 00:05
Vad är det jag har missat? Sen när blev två kolumner med text, meny, footer och en bild fylld med "Scattered Leaves" en värdig design att sälja?

De utförda arbetet var något jag trodde 90% av användarna här på WN gjorde i sömnen. Kan liksom inte se vart den nerlagda tiden har gått åt till då det varken är grafiskt eller kodmässigt krävande. Sen att layouten helt saknar proportioner gjorde ju inte saken bättre.

Gör om, gör rätt.

Ord.

Förlåt om jag skriver här :)

sasserdude 2008-05-08 10:40

Citat:

Ursprungligen postat av mcfluff
Citat:

Ursprungligen postat av mng0
Vad är det jag har missat? Sen när blev två kolumner med text, meny, footer och en bild fylld med "Scattered Leaves" en värdig design att sälja?

De utförda arbetet var något jag trodde 90% av användarna här på WN gjorde i sömnen. Kan liksom inte se vart den nerlagda tiden har gått åt till då det varken är grafiskt eller kodmässigt krävande. Sen att layouten helt saknar proportioner gjorde ju inte saken bättre.

Gör om, gör rätt.

Ord.

Jodå, det är sant, men det lilla som finns så är det ändå enkelt och hyffsat snyggt.

ja tycker ändå man ska få sälja en layout som även inte håller en hög klass utan bara passar till någon.. men 1500 som startbud var lite högt.

edit: skulle citerat mng0 inlägg.

BoXon 2008-05-08 11:28

Citat:

Ursprungligen postat av sasserdude
Citat:

Originally posted by -mcfluff@May 8 2008, 00:46
Citat:

Ursprungligen postat av mng0

Gör om, gör rätt.

Ord.

Jodå, det är sant, men det lilla som finns så är det ändå enkelt och hyffsat snyggt.

ja tycker ändå man ska få sälja en layout som även inte håller en hög klass utan bara passar till någon.. men 1500 som startbud var lite högt.

edit: skulle citerat mng0 inlägg.

1500:- :ph34r:

Woops, 500:- ska det vara. :blink:

Har inte tänkt på att det stod en 1'a framför, men det kan ju förklara få bud.

För att bemöta kritiken från mng0 så kan jag väll svara såhär... Alla på WN är inte webmasters.

mcfluff 2008-05-08 12:22

Citat:

Originally posted by BoXon@May 8 2008, 11:28
För att bemöta kritiken från mng0 så kan jag väll svara såhär... Alla på WN är inte webmasters.
Vad gör du här då?

BoXon 2008-05-08 14:29

Citat:

Ursprungligen postat av mcfluff
Citat:

Ursprungligen postat av BoXon

Vad gör du här då?

Jag pratar helt enkelt om att det även finns personer som letar efter hjälp och färdiga script, designer och layouter som
dom kan komma över för ett rimligt pris...

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson