![]() |
Citat:
|
Bedrövelse. Pastell-ljusblå och mintgrön är sällan en bra kombination. Köp en template nånstans eller ta in en webbdesigner, borde inte kosta många hundringar.
|
Tycker varken att sidan såg bra ut eller att tjänsten var bra, tyvärr!
Jag mena, det är till för att hjälpa folk som inte kan nånting. Tror du 14 åriga Lisa kan hexadecimala färger, hur brett '150' är, olika teckensnitt osvosv? Känns bara som ifall man ska få en sån här tjänst att bli populär så ska den nog vara lite av en wysiwyg-variant, alltså idiotenkelt. |
Som att du behövde höra mer kritik så måste jag också klaga lite på domännamnet, "blogg" är ett högst svenskt ord och "solutions" ett högst engelskt/amerikanskt, så det låter rätt lökigt. :S
|
Citat:
Ang namnet så har jag full koll på det, men efter att ha frågat runt bland 30 pers så tyckte folk det lät bäst. |
Lite ord och fraser som är eller känns felaktiga.
Din Mailadress Användranamn Lösnord Registrera medlemskap designgeratorn "Vi kommer att lägga upp ett antal gratisdesigner " "i bara släptt " Headern/loggan länkar till http://www.btb05.com/bloggsolutions/index.asp Bra tanke, men dåligt genomfört i design och text imho. |
Citat:
Underbart precis sånt jag vill se. Klantigt av mig att missa men man blir väl ordblind. Slängde upp en liten variant så att man kan välja vad som ska visas i kodmallen också. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson