![]() |
Hittade du någon bra lösning till slut? Kommer snart lansera en liten tjänst som i stort sett bygger på mailutskick. Upp till 10000 antar jag att Binero fungerar....
|
Varfor inte anvanda en riktig ESP istallet, atminstonde da sa kan du fa statestik osv?
|
Citat:
|
Hos oss kan man max skicka 100 mail (privatkund) eller 1000 mail (företagskund) om dagen, om man gör det via webmailen...
Kör man POP3/IMAP via valfri e-postklient, så finns det ingen max-begräsning på antalet mail man får skicka i timmen eller per dygn. Dock skulle jag inte rekommendera någon att skicka fler än ~1000 mail i timmen, och då gärna med någon sekunds paus mellan var 5-10:e mail eller liknande. |
Jag måste personligen kunna skicka åtminstone 10000 mail om dagen, helst mer, dessutom kommer de inte att se likadana ut för alla personer.
|
Förstår inte problemet, köp en VPS eller något och sätt upp egen smtp. Handlar ju inte om några pengar ens.
|
Citat:
|
Citat:
Samma problem gäller många icke-kommersiella projekt. Vissa har tur och kan köra på någon arbetsplats/kompis system. Men med allt så finns det kostnader och någon får stå för dom. |
Citat:
"Förstår inte problemet, köp en VPS" är en lite märklig inställning. Om jag ska använda ett gäng datorer som utställningsex så köper jag inte värstingdatorer för 30k... |
Allt handlar ju om vilken kostnad, att en VPS råkar kosta 20-40 mer i månaden än ditt webbhotell är ju ingen summa du kommer ligga gråta i sömnen över.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson