![]() |
Kanske vad du erbjuder ja :)
Vi tar inte det dubbla. |
Citat:
www.proinet.se , www.prq.se , www.patrikweb.se <- undvik absolut dem. De är allt från inbrottstjuvar till piratkopierare.. antar det var ett seriöst företag du kom ifrån!? Vänd dig till JX.se eller XH.se istället, för seriösa grejer.. Lycka till. B) |
Citat:
Sen om det finns nåt bergrum i nån skog i södra sverige som tar en tiondel, struntar dom högaktningsfullt i. |
Citat:
Då säger vi 20-30:- per Mbit då för GT, du tar inte det dubbla sa du mot NT. Citat:
Men visst företag kan slösa mycket pengar, tills dom ser att vinsten inte blev förväntat och börjar sparka folk. Priset spelar stor roll om dom får det dom förväntar sig med för priset, får dom en sämmre tjänst för lägre pris så är det ju självklart att priset inte spelar någon roll då. |
sluta pissa på era egon och ge honom en lösning på hans problem istället.
|
Han har fått en lösning, att skaffa en dedikerad server. där är grunden.
Nu får han själv fundera på vilken prisklass och vilken service han behöver. |
jag menade mer en helhetslösning.. eller mer detaljer och ideer..
och sedan var kommentaren mest riktad emot er "du e dum jag e snäll" posting som fyllt denna tråd. Ontopic det finns många sätt att lösa det på. En enkel lösning som ganska enkelt går att lösa är att ha en ftp server på en box med det utrymme ni behöver och tillåter snabba hastigheter och har den bandbredd ni tror ni skulle behöva. Det finns andra lösningar där ni kan använda filservrar osv också. Både för linux och windows. Sedan finns det mycket annat. Det hela beror på era mer precisa behov och hur ni hade tänkt att använda er utav er fildump. Hör av dig så ger jag dig gärna lite råd och ideer. Har ändå lite för mycket fritid tills nästa vecka. Du har fått pm med min msn. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson