WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   WN.se krogrunda Stockholm? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=27698)

Lumax 2008-03-05 10:14

Nån som kan styra upp VIP-rum på Spy Bar?

Dennis Holm 2008-03-05 10:34

Citat:

Originally posted by JimmyOh@Mar 5 2008, 09:01
Vad trevligt, men nej tack. Det finns de människor som jag inte vill träffa härifrån, av diverse anledningar. Men jag hoppas ändå på att idén blir succé och att väldigt många hänger med.

Meeen skit i dom.
Man kan vara hövlig och trevlig och blankt ignorera om så behövs ;).
Så nu får jag inte peta på dig och tappa en drink på dig?
Jävligt dålig stil! :P.

Men det låter intressant.

sasserdude 2008-03-05 10:45

hade varit kul att få se alla Inet nördar på spybar ;D

Men visst kan de va kul, självklart.. men vill gärna veta om de kommer många!

Internet Sweden 2008-03-05 11:00

Blir det bra uppslutning, så skulle det vara skoj!
Gissar att det finns en och annan WN-besökare som inte avgudar mig heller - men konflikträdd är jag inte..

JonathanS 2008-03-05 11:02

Under förutsättning att det inte blir Spy Bar, Sturecompagniet eller någon annan fis-krog på Östermalm så är jag på.

sasserdude 2008-03-05 11:11

Citat:

Originally posted by Internet Sweden@Mar 5 2008, 12:00
Blir det bra uppslutning, så skulle det vara skoj!
Gissar att det finns en och annan WN-besökare som inte avgudar mig heller - men konflikträdd är jag inte..

alla här är Gentlemän som kör mustang till jobbet och slår ner alla på sin väg.. självklart.. för alla är vi den vi önskar framför dataskärmen verkar det som..

Så jag tror inte någon av de som inte gillar dig, kommer gå fram till dig och vara spydig, utan helst bara undvika de man inte gillar.

det är nog som du säger, man behöver nog inte vara konflikt rädd om man ska på wn.se krogrunda ;D

jonny 2008-03-05 11:21

Citat:

Originally posted by JonathanS@Mar 5 2008, 12:02
Under förutsättning att det inte blir Spy Bar, Sturecompagniet eller någon annan fis-krog på Östermalm så är jag på.

Jag håller med.
Gärna ett lite lugnare ställe med öl till överkomliga priser. Alla är inte internetmiljonärer ännu.

clonix 2008-03-05 11:28

Som sagt det finns vissa man inte vill träffa och ett personligt svalnande intresse för krogen gör att jag avstår!

Internet Sweden 2008-03-05 11:41

Citat:

Originally posted by sasserdude@Mar 5 2008, 12:11
alla här är Gentlemän som kör mustang till jobbet och slår ner alla på sin väg.. självklart.. för alla är vi den vi önskar framför dataskärmen verkar det som..

Så jag tror inte någon av de som inte gillar dig, kommer gå fram till dig och vara spydig, utan helst bara undvika de man inte gillar.

det är nog som du säger, man behöver nog inte vara konflikt rädd om man ska på wn.se krogrunda ;D

Nja nu var väl inte tankar om våld något som åsyftades, utan att jag lika gärna kan käfta över en öl med någon som tycker på annat sätt än jag.
..Tror att man kan se olika på "konflikträdd"..

pokerstjärna 2008-03-05 11:50

Det skulle vara roligt tycker jag, vissa vill man se och diskutera andra inte, men det hela är naturligt.

En krog är inte heller att rekomendera för det blir väl inte så mycket till att diskutera då.
Men jag är på om det inte jobbas. :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson