WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Feedback på sida (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=27441)

KarlRoos 2008-02-25 17:55

Grymt snyggt, gillar absolut sidan!
Men.. "Bli vän" funktionen verkade inte fungera riktigt.

Och som sagt tidigare, varför skulle någon hänga just här?
Playahead tex. har alla funktioner som ni har, hur ska ni överträffa detta?

Lycka till!

Samben 2008-02-25 18:16

Duderille: Noterat.

KarlRoos: Kul att du tycker det, jag är medveten om att vi inte har något som skiljer oss från tex. playahead rent funktionsmässigt men jag lovar dig att vi har stora planer på gång, vårt mål är att få lite erfarenhet av internet branschen och därför kommer vi att driva den i orginal community skick tills vidare. Möjligheterna finns.

Leon 2008-02-25 19:00

Jag är inte såld än iaf på konceptet, och det du säger att du har "ser man inte"
så lätt att det finns, och att betala för något på en inaktiv sajt kan du glömma
(om det inte är vänner å bekanta till dig som gör det.)

Så det kan du helt räkna bort att användare kommer att använda sig av,
så vad återstår efter det, så MÅSTE du tänka, inge snack om den saken..

Jag skulle starkt vilja påpeka att du kollar upp din länkuppbyggnad en hel del till.
Så allt blir mer uppenbart.

För nu har du länkmenyer på olika platser, vilket ja inte gillar
som profilen? uppe till vänster, länkar i mitten högst upp.
och ibland får ja för mig att det är länkar på vänster sida i mitten fasst det är polls/födelsedagar
blir som en smet, ev ändra färger eller nått, hur som strukturen är din svagaste länk skulle ja vilja säga,
även fasst mkt är snyggt gjort som bakgrund osv.

Samben 2008-02-25 19:11

Leon tack för kritiken, gillar det men vad menar du med en inaktiv site? Har aldrig sagt att den ska hållas inaktiv utan vi kommer att ha väldigt mycket tävlingar,artiklar mm.

htiawe 2008-02-25 19:24

Vad jag tror du missar är att när ni lanserar siten, oavsett hur aktiva ni kommer att vara, så är det alltid bäst att hålla alla funktioner gratis i början för att locka personer. Användare dras dit det finns något nytt och lockande men det får inte kosta, vem skulle betala för att få tillgång till något där det inte finns användare?

Profilera er på något sätt och ta inte betalt för funktionerna förräns ni har en stabil användarbas.

Samben 2008-02-25 20:24

htiawe: Det är väll på det sättet vi ska börja mer eller mindre, med tanke på att alla som registrerar sig i mars månad kommer att få gratis CapoPlus i en månad framåt.

Återigen tack för er kritik, den hjälper oss en hel del!

mcfluff 2008-02-25 20:59

Tycker det finns nog med communities nuförtiden.

Leon 2008-02-26 00:02

Ja vet inte, ja måste iaf säga att hur mkt tävlingar osv som ni har så kände jag mig helt själv på sajten.

Stelt själv, och jag skulle chansa på att den känslan sitter i strukturen på nått vis

Samben 2008-02-26 00:46

Det jag försöker säga är att det inte finns något just nu förutom en massa test av funktionerna som får det att se dött ut, Det skulle verkligen hjälpa om du är vänlig och säger exakt vad som ger dig den här stela känslan :P

pokerstjärna 2008-02-26 02:36

Gillar design och funktionerna är väl ok.
Tänkte ta upp det som några nämner här.
I början så kommer ni antagligen inte få in många medlemmar med omedelbar verkan. ( då sidan måste synas på nätet ).
Men jag vet inte ni kanske komemr att marknadsföra.

Ta bort funktionen att man ska uppgradera sitt konto.
En tia hit och dit det kan ni leva utan ett tag antar jag.
Kör alla funktioner helt gratis när ni börjar få in ett par tusen medlemmar efter ett par månader då kanske ni försiktigt kan börja ta betalt.

Och det Leon tror jag det var som nämnde "vad ska man göra på sajten"
Ja skriva till folk och vara med i tävlingar och uppdatera sin blogg har vi märkt, men sen då?
Innan ni lanserar den skulle jag rekomendera att ni brainstormar ihop något unikt.
- En unik funktion som inte finns på andra community's?!

Kanske bara det kan locka personer att hänga på er community?

Hoppas mitt inlägg kunde hjälpa till med något och lycka till med er community :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson